MalinWiberg

Alla inlägg den 17 oktober 2012

Av Malin - 17 oktober 2012 23:34

Jo, så blir de.. Har så tråkigt å kan som vanligt inte sova.. Vad ska ja då blogga om?

Inte en jäkla aning.. Ska upp tidigare än tidigast imorn å köra A till skolan då dom ska iväg till Hultsfred på nå studiebesök.. Efter de ska ja hem å sooova ^^ lr nått XD kmr nog va för pigg för å kunna somna om men kmr kännas lockande när klockan ringer d kan ja lova..

Shit, tror jag skrämde livet ur min hund nyss o_O han kom å gick på golvet vid fötterna å d lät som han tänkte smyga upp i soffan å lägga sig hos mig å eftersom ja tyckte de lät som Kompis röt jag i lite extra då han har en förmåga att skita i XD
Va visst min svarta varg som stelna till å bara stod å blängde på mig. Stackarn XD man behöver inte ta i sä mot han.. Han kryper ihop å dör iaf stackarn..

Nä nu ska ja sluta skrämma hundar å sova lr nå.. Blir nog lie bilspel innan ja somnar iaf :-)

Gonatt.

Av Malin - 17 oktober 2012 20:13

En bild på mig + 10 fakta.


 
Grekland-11

Fakta.

1. Jag är galet rädd för paddor/grodor. Dom gör mig gråtfärdig!
2. När jag var liten hade jag en mardröm om bananer å efter de har ja inte kunnat äta banan, (galet men sant)
3. Älskar rosa färg

4. Saknar min häst

5. Jag är sjukligt petig med vad jag äter (blir äcklad av mycket)

6. Jag har bott på 8 olika ställen under mina 22 år i livet

7. Jag kan inte leva utan djur

8. Jag älskar att gå emot principer och folks fördomar (vill alltid bevisa motsatsen)

9. Jag kan se/känna spöken och andar

10. En vacker dag ska jag bli något

 

Peace out.

Av Malin - 17 oktober 2012 19:58

Tjo!

Tänkte dra igång en 30-dagars-lär-känna-mig-sak :)
Häng på!


 

Av Malin - 17 oktober 2012 13:04

Tjo flöjt!


Jag har sååååå tråkigt! (kan man förvänta sig annat när man e arbetslös)

ja, faktiskt! Jag gjorde då de innan jag blev utan jobb iaf... tänkte de skulle bli sjukt nice å slippa massa måsten å ställa klockor osv.. dock ha ja inte riktigt kommit ifrån å ställa klockan eller göra massa måsten.

Meeen de e väl iaf betydligt mindre än förr xD så klagar inte.


Dock tänker ja klaga på att min energi e som bortblåst! man bara mår dåligt av att sitta hemma, orkar inte göra ngt, disken växer å tvätthögen lika så... so what lixom?!

förr längtade man lite till å komma hem å bara få sätta ner arslet i soffan å dega en stund men nu e de fan de enda ja gör... förutom å matar hundarna å går ut me dom.. men de e ju liksom bara en timme av 24..


Ganska stört att de kan vända på en femöring, från att inte tycka att 24 h va nog me tid till att tycka att ett dygn bara borde bestå av ca 5 h.... fett stört!


However, ska dra till byn snart... hämta A på skolan å motionera lite hundar å handla för sista hundringen.. hundarna behöver mat å jag behöver skitpapper!


Bjuder på nå bilder från när min bebis va liten.. ovade ju de sist ja skrev såg ja..:P


Btw, ni har väl inte glömt http://www.friskies.se/tavling/?page=single&item=507c2f4701c054.73698236 ?!
Behöver fortfarande hjälp att få upp oss till en högra position.. så plz! rösta, dela, säg till andra å rösta!

Just de, man måste ha facebook för å kunna rösta!


Peace!

     

Presentation


Malin
23 år
Diplomerad hästmassör

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3 4
5
6 7
8
9
10
11 12 13
14
15
16
17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30 31
<<< Oktober 2012 >>>

Senaste inläggen

Sök i bloggen

Min Gästbok

Tidigare år

Kategorier

Arkiv

Balla länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards