MalinWiberg

Direktlänk till inlägg 17 oktober 2012

17 Okt

Av Malin - 17 oktober 2012 13:04

Tjo flöjt!


Jag har sååååå tråkigt! (kan man förvänta sig annat när man e arbetslös)

ja, faktiskt! Jag gjorde då de innan jag blev utan jobb iaf... tänkte de skulle bli sjukt nice å slippa massa måsten å ställa klockor osv.. dock ha ja inte riktigt kommit ifrån å ställa klockan eller göra massa måsten.

Meeen de e väl iaf betydligt mindre än förr xD så klagar inte.


Dock tänker ja klaga på att min energi e som bortblåst! man bara mår dåligt av att sitta hemma, orkar inte göra ngt, disken växer å tvätthögen lika så... so what lixom?!

förr längtade man lite till å komma hem å bara få sätta ner arslet i soffan å dega en stund men nu e de fan de enda ja gör... förutom å matar hundarna å går ut me dom.. men de e ju liksom bara en timme av 24..


Ganska stört att de kan vända på en femöring, från att inte tycka att 24 h va nog me tid till att tycka att ett dygn bara borde bestå av ca 5 h.... fett stört!


However, ska dra till byn snart... hämta A på skolan å motionera lite hundar å handla för sista hundringen.. hundarna behöver mat å jag behöver skitpapper!


Bjuder på nå bilder från när min bebis va liten.. ovade ju de sist ja skrev såg ja..:P


Btw, ni har väl inte glömt http://www.friskies.se/tavling/?page=single&item=507c2f4701c054.73698236 ?!
Behöver fortfarande hjälp att få upp oss till en högra position.. så plz! rösta, dela, säg till andra å rösta!

Just de, man måste ha facebook för å kunna rösta!


Peace!

     

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Malin - 14 september 2015 20:08

Måndag idag, å första dagen på min utbildning är klar :) massa nya intryck, okänt folk, nerver, spänning å truckar.. men nu är som sagt första dagen gjord å jag kan slappna av lite granna ^^ Vet ju på ett ungefär hur allt kommer vara om dagarna nu. ...

Av Malin - 12 september 2015 16:00

Men vet ni vad?! Snart är dom slut, finito, no more work on saturdays!! Jo, för jag sa upp mig igår.. såå skönt! Kommer behöva mina helger framöver nu.. för... *trumvirvel*... på måndag börjar jag en tre veckors utbildning (truckkort) sen börjar jag...

Av Malin - 8 september 2015 20:32

Hej där! Ser ju faktiskt att ni är några stycken som läser min blogg å jag får väl be om ursäkt till er nu eftersom jag inte bloggat på ett tag.. *skärpning* Har varit utanför Göteborg Tor-Mån å jag måste säga att det var galet kul å väldans beh...

Av Malin - 1 september 2015 16:34


Hej på er! :) Idag sov jag länge, vaknade iof till en vända å släppte ut Lana mellan 7-8 men sen somnade ja om...nästa gång ja kollade klockan var den 10.30 !!! Galet. Tror inte jag sovit så länge sen ja va typ... 18 lr 19 ?! Skönt vare iaf ^^ ...

Av Malin - 31 augusti 2015 13:55

Nu har jag en chill - stund så jag tänkte passa på att blogga lite, passar på när de börja regna.. skulle ha dammsugit nya bilen men får ta de senare lr imorn :) Helgen som var nu spenderade jag i Dalarna. De va supermysigt å sååå välbehövligt! :)...

Presentation


Malin
23 år
Diplomerad hästmassör

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3 4
5
6 7
8
9
10
11 12 13
14
15
16
17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30 31
<<< Oktober 2012 >>>

Senaste inläggen

Sök i bloggen

Min Gästbok

Tidigare år

Kategorier

Arkiv

Balla länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards