MalinWiberg

Alla inlägg den 22 oktober 2012

Av Malin - 22 oktober 2012 23:26

Min favoritplats:

Nu måste ja skynda mig så ja får ut detta innan de blir ny dag XD
Min favvoplats alltså... Asså öhm, vet inte vart d skulle kunna vara just nu men en av favoriterna e ju självklart i skogen på ryggen av min häst !! De upplevs dock inte allt för ofta nu för tiden men de e och kmr alltid att vara en favorit. Skogen över lag, där trivs Mulle ^^ (för att göra de tydligare så e Mulle mitt smeknamn sedan väldigt länge XD å nä de e inget ja e stolt över.. Haha)

Har gött. Gnatt!

Av Malin - 22 oktober 2012 13:10

Okej, eftersom vi sitter i skiten rent utsagt tänkte ja tjata vidare på er läsare om lite hjälp.

Vi deltar i en tävling om att vinna hundmat i ett år och med er hjälp kan vi lyckas!

dock måste ni rösta 5 tassar på bidraget.

Å kom ihåg att ni måste vara inloggade på facebook när ni röstar, annars funkar de inte.


Länken kommer här: http://www.friskies.se/tavling/?page=single&item=507c2f7044ce10.78258577
Kör hårt å tack som fan för hjälpen! <3


Peace, Love and Understanding <3

Av Malin - 22 oktober 2012 12:58

Tjo!

Då va de Måndag å veckan inleddes me en möte hos Soc   
Börjar väl ljusna lite kanske.. om man nu ska va lite optimistisk.

Får iaf pengar redan denna vecka så vi kan betala in några försenade räkningar..

De dryga e bara att de inte godkände mina studier som tillräckligt mkt att göra om dagarna så jag måste börja på ngt som kallas Knutpunkten. *Yeeeey* lr inte >.< ska gå i tre veckor i ngn mongogrupp inne i Stan, åka buss varje dag å vara allmännt Cp!

Nä fan ja e inte spec pepp på de asså, visst om de e schysst folk kunde de ju va kul å kanske träffa nå nya vänner, menar ja har ju inga sånna kvar längre.. men att sitta där inne från 8 till 16 å skriva CV e väl liiiiite väl vah?! Menar shit, *Inte för å skryta men... lr jo lite kanske men ren fakta!* jag har fan gått NATURVETENSKAP!! och efter de jobbat oavbrutet..Varför tror dom att jag behöver hjälp å skriva ett CV av alla simpla jävla saker här i livet?! xD LOL


Aja, så nu jävlar måste hundarna (Alla tre) bli vana med att vara hemma själva.. Suck, kmr va sååå nervös första dan de e själva.. >.< (jag vet att de inte hjälper dom ett dugg att ja oroar mig, å JA jag ska jobba på de)

Måste fixa en munnkorg på nå vis me.. Vill ju inte att fler kameror ska bli uppätna! (För er som inte vet så har min hund ätit upp min digitalkamera förra veckan)

jaja.. ska sluta whina!
Ska la snart köra ner Antelito till våran proffsdoktor(Ironi) här i överum så han kan kolla upp sina utslag.. menar bäst å passa på när Soc betalar ev. medicin :D ska gör a desamma me mina eksem, behöver nya recept på salvorna...

Gött å veta de liksom.. xD aja, de bjuder ja på!


Hare gött folks!

Presentation


Malin
23 år
Diplomerad hästmassör

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3 4
5
6 7
8
9
10
11 12 13
14
15
16
17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30 31
<<< Oktober 2012 >>>

Senaste inläggen

Sök i bloggen

Min Gästbok

Tidigare år

Kategorier

Arkiv

Balla länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards