MalinWiberg

Alla inlägg den 21 oktober 2012

Av Malin - 21 oktober 2012 18:49

Måste bladdra lite till känner ja :-P

Fy fasen va ja saknar min ponny asså!!>.< blä!!
Sitter å kollar på kort på han hela tiden.. Tänker tillbaka å minns allt kul vi gjort ^^ saknar att rida i skogen å bara sitta å lunka fram sådär mysigt :-) gärna barbacka.. Å ja lovar att regn inte skulle få mig på dåligt humör om ja bara fick mysrida me min ponnypojk nu!! Åååh
Nä nu har ja bestämt mig. Jag måste upp till honom om två veckor!!

Ska ju visa luckorna so ja skurat idag XD

Kom på att vi valt nya tapeter till sovrummet me. Lr de va mest jag som valde Ante va inte så sugen å hjälpa tillså nu blir de som jag vill XD
Svart/vitt ^^ ni får bild på den me :-)

Nä kanske plugga lite massage nu kanske :-P

Piiiz

Av Malin - 21 oktober 2012 16:00

Mina största misstag:

Oj, wow vilken svår fråga.. menar visst har jag gjort saker som jag ångrat lite för stunden men som jag senare kommit fram till va de bästa jag kunde göra iaf vilket gör att de inte va ngt misstag jag då gjorde..öhm, krångligt men ni kanske förstår hur ja menar?!


De enda ja kan komma på nu som jag faktiskt tycker är lite av ett misstag jag gjort var nog att välja att inte åka till Falun igår. Menar de hade jag faktiskt behövt! å de ångrara jag verkligen att jag inte gjorde. dock inte så stor grej men iaf. åker nog upp om två veckor ist..


Så nä, de blir inge mer misstag än så.. visst har jag gjort saker som jag kunde gjort annorlunda eller helt struntat i att göra men jag anser att det inte är något jag ångrar för allt jag gjort i mitt liv har format mig till den jag är och så kommer det fortsätta.

Ja, de va de.. nu tänkte ja blogga lite om annat ^^


Idag har vatt en helt vanlig, tråkig söndag. Vaknat, ätit lite hos mamma, städat, städat å städat här hemma..

har torkat av alla skåpen i köket, alla golvlister å diskat alla hundskålar.. För fy f*n så skitigt de blir när man har hund. MEN hellt klart värt de :)


nu ska ja snart knarta upp till mamma igen å hämta hem hundmaten som hon köpt åt mig ^^ den tog slut här i morse å med 13 kr på kortet kmr man inte långt, så nu köpte mamma en STOOR säck åt oss för närmare 200 kr !!! 
Vad kan ja säga?!... TACK! <3
plus att vi fått massa pantflaskor som ja ska panta ^^

De e sååå kul å va fattig :D Men faktiskt, visst fan e ja mest negativ till våran situation men ibland får man försöka vända på de hela.. som nu tex. Menar de e ganska spännande å vakna på morron å undra om man kommer få ngt i magen idag eller inte, på nå vis lyckas vi alltid skrapa ihop ngt, visst vi äter ju aldrig mer än ett mål/dag men de e ju iaf så man klarar sig någorlunda..

Sen kan ja tycka att de e kul å panta flaskor ^^ Stört men jo, för man vet att man gör ngt bra samtidigt som jag får ihop några kronor till oss :) Sen e de så bra för många vill inte ha sin pant för de bara tkr de e drygt å panta när dem igentligen inte behöver pengarna, så då kan jag får panten ist :D haha sjukt smart ;P


Tänkte btw slänga upp en "före" och en "efter" bild på skåpsluckorna sen, får se om ni ser ngn skillnad xD jag gör då iaf de :)


Nä, nu har ja plockat ihop En-kronor som legat å skräpat lite överallt, hittat i fickor, under skrivbord, i soffor osv.. 170 spänn !! i En-kronor, tänkte försöka handla ngt att äta idag för dom.

Pinsamt å handla med enkronor, men vafan! de e ju samma värde oavsett om de e i kronor eller sedlar..


Nä shit, nu får ja ge mig!

Bjuder på några gamla randombilder bara för att ja hatar inlägg utan bilder xD
Peace.

 
Min Cross innan jag målade om den till ROSA! :)
  
Min älskade hund (som lämnade oss i våras) är med mig ut på en ridtur.

Rökning dödar!
  
Min Playboy kanin som jag själv gjort på min älskade VW som tyvärr är i bilhimlen nu :/ :P
   
Lånade hem en sprillans ny volvo för att provåka när jag jobbade på Rolf ericsson bil i Falun :)
Man är ju en bättre försäljare om man kan säga vad man tkr om bilen själv ;P 

Presentation


Malin
23 år
Diplomerad hästmassör

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3 4
5
6 7
8
9
10
11 12 13
14
15
16
17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30 31
<<< Oktober 2012 >>>

Senaste inläggen

Sök i bloggen

Min Gästbok

Tidigare år

Kategorier

Arkiv

Balla länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards