MalinWiberg

Direktlänk till inlägg 26 oktober 2012

Godkväll

Av Malin - 26 oktober 2012 22:52

Nu sitter ja här framför datorn igen, har kikat på slutet av Xfactor. Malcolm e kvaaaar!! :D


har vatt uppe hos föräldrarna mina å pratat lite spöken, lite julfirande osv..

Vet inte om vi kom fram till ngt spec men vettifasen om de blir dalarna för min del.. visst skulle de vara kul, men vissa människor klarar jag mig utan plus att vissa människor inte klarar av att det finns hundar i släkten, och ärligt talat om ngn ska svära över mina hundar (bara för att deras egna e så mkt bättre) då stannar ja hellre hemma å firar jul själv så ja iaf får ha mina hundar med mig. Såå får se hur de blir me julen. Vore kanske ngt å fira ensamma.. lr rättare sagt skita i å fira de xD


Nu är de iaf bevisat att ja å A inte e knäppa.  DET VAR SPÖKEN HÄR!

rättare sagt 6 st. 

Den som vi känt av mest var en äldre man, som levde på 1800-talet. han hängdes för våldtäckt och mord av 14 st tjejer (antar jag) kanske va nån kille ;P Han erkände att de var han som satt handen på mitt lår och gjorde de märket på låret som jag fick i sömnen. 

Han kanske försökta våldta mig?! :O Sjukt jäkla läskigt iaf >.<

Sedan var det även en kvinna som blivit knivmördad presic utanför oss på våran baksida. Hon levde på 14-1500-talet och var 38 år gammal när hon blev mördad av en "mindefucked" man, inte hennes man utan en annan..

sedan 4 andra  som inte gjorde så mkt väsen av sig..


Det sjuka är att den här äldre mannen kan jag verkligen förstå att vi märkte av på de viset som vi gjorde.. menar en hand på låret, känslan av att både jag och A blir kvävda och det slutar endast när vi lyckats vifta å slå så mkt med händer å ben att min hund kommer fram å nosar på oss.. denna man var tydligen väldigt rädd för hundar, så han gick åt sidan när hundarna var i närheten... allt får liksom en mening när man fick veta vad det var för ngt som hållt på här... Hur som helst nu ska de vara tomt och är det så att vi iaf känner av ngt så ska mediumet ta tag i lägenheten igen :)


Lite sjukt egentligen, menar när man sitter å kikar på De okända lr sånt så får man kalla kårar å blir skiträdd å fattar inte att dom står ut när en tavla ramlar ner lr en tallrik far i golvet utan att ngn gjort ngt... men de känns inte lika läskigt när de händer ännu värr saker här, menar, vakna av att man blir strypt å att ngn håller för munnen å näsan på mig å att man har ett handmärke på låret. DET borde va läskigt, men på nå vis så känns de inte så farligt, menar ja lever ju ... 


Jaja, nu ska ja väl glo runt lite på nätet, har fortfarande inte nå sug efter å somna efter dessa intensiva nätter me besökare trots att de ska va lugnt nu...


usch.


Ha de fint folket!


Våldtäktsmannens handavtryck! (och mitt feta lår :) )

 

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Malin - 14 september 2015 20:08

Måndag idag, å första dagen på min utbildning är klar :) massa nya intryck, okänt folk, nerver, spänning å truckar.. men nu är som sagt första dagen gjord å jag kan slappna av lite granna ^^ Vet ju på ett ungefär hur allt kommer vara om dagarna nu. ...

Av Malin - 12 september 2015 16:00

Men vet ni vad?! Snart är dom slut, finito, no more work on saturdays!! Jo, för jag sa upp mig igår.. såå skönt! Kommer behöva mina helger framöver nu.. för... *trumvirvel*... på måndag börjar jag en tre veckors utbildning (truckkort) sen börjar jag...

Av Malin - 8 september 2015 20:32

Hej där! Ser ju faktiskt att ni är några stycken som läser min blogg å jag får väl be om ursäkt till er nu eftersom jag inte bloggat på ett tag.. *skärpning* Har varit utanför Göteborg Tor-Mån å jag måste säga att det var galet kul å väldans beh...

Av Malin - 1 september 2015 16:34


Hej på er! :) Idag sov jag länge, vaknade iof till en vända å släppte ut Lana mellan 7-8 men sen somnade ja om...nästa gång ja kollade klockan var den 10.30 !!! Galet. Tror inte jag sovit så länge sen ja va typ... 18 lr 19 ?! Skönt vare iaf ^^ ...

Av Malin - 31 augusti 2015 13:55

Nu har jag en chill - stund så jag tänkte passa på att blogga lite, passar på när de börja regna.. skulle ha dammsugit nya bilen men får ta de senare lr imorn :) Helgen som var nu spenderade jag i Dalarna. De va supermysigt å sååå välbehövligt! :)...

Presentation


Malin
23 år
Diplomerad hästmassör

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3 4
5
6 7
8
9
10
11 12 13
14
15
16
17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30 31
<<< Oktober 2012 >>>

Senaste inläggen

Sök i bloggen

Min Gästbok

Tidigare år

Kategorier

Arkiv

Balla länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards