MalinWiberg

Alla inlägg den 4 mars 2014

Av Malin - 4 mars 2014 20:23

Nu har ja masserat lite igen, kul när de börjar kännas skillnad.. de tar ju minst tre ggr brukar ja säga innan man märker ngn skillnad i musklerna å detta var fjärde gången för denna tös så nu örjar de hände lite :) De e alltid lika nice å känna att de man gör ger ngt bra :) Big up till de!   

Efter massagen skulle ja tömköra plutten min lite, men de gick typ inte alls så vi gick in ist.. tömmarna va knas, dom gick av förut så knuten (efter lagningen) kan inte löpa genom ringarna i selen så de går inte å styra som ja vill. så ja kände att ja fuckar de till ja har råd å köpa nya tömmar ist, vill inte skapa ngn konflikt mellan mig å ponnyn för att utrustningen inte funkar som den ska.. men han fick iaf en rejäl borstning å sträcka lite på sig så de e ju bra iaf ^^


Nu sitter ja å väntar på "Du är vad du äter", Emma igelström ?! ikväll väl, hon som typ inte äter ngt ist för massor.. detta program passar mig kalas då jag har lite mer sånna problem än åt andra håller x)

Ante tände ljus (på min begäran iof) så nu e mysfaktorn hög här hemma ^^


Imorn ska ja släppa in hästarna, gjorde de idag me. Tänkte gå dit å ta in Kerstins hästar runt 3 typ. har dock inte bestämt mig för om jag ska ta in alla då å passa på att motionera Max med en gång lr om ja bara ska ge dom lite käk i hagen då å komma tillbaka senare.. får se hur mkt ja orkar, ska ju gå mina 1,2 mil oxå xD de tar ju sin tid.


Jag är hungrig xD får rota lite i skåpen..


Asså jag måste börja dansa igen! fy fan i helvete va ja saknar de... -.- spec nu när ja hitta på min gamla spelningslista på spotify, bara massa bra dunk-låtar. 8 takter. street dance :D ÅÅååÅÅååååÅÅÅÅååhHHhh!

Jaja, jag får väl latja lite själv här hemma sålänge x) när ja får ett överflöd av pengar ska jag börja en kurs å lära mig lite, vill prova på bugg :D ser sjukt kul ut när man ser sånna som verkligen kan dansa de, typ min morbror :) sjukt duktig!


Tack å hej!


           

Av Malin - 4 mars 2014 16:50

Lyckades komma in på min gamla spotify å hittade på en del gamla bilder.. Så nu har jag disco i lurarna å jag lovar att jag har svårt att stå stilla ^^ höhö.... it´s a beautiful life.. öh ööhw.. la la laaa... ^^

Saknar den gamla mig lite, alltså utseendemessigt. Ni vet på den tiden då man brydde sig om hur man såg ut, när man va singel. inte för ja vill va singel men man är ju lite mer fåfäng då liksom xD önskar man hade ork till å pensla fejjat lite mer även nu.. vill liksom känna mig snygg även att jag inte är 18 längre, men jag är ändå bara 23. Saknar tiden då man brydde sig om kläderna med, när jag bara va street liksom. fan va nice! nu har ja typ bajs i gardeoben.. Vill ha tillbaka min skate-stil igen! ni cet, stort nertill å tajt upptill :) fy fan för byxor som sitter åt xD


Nu ska ja käka lite körv å pommes sen blir de å massera en pålle igen :) Azum!


Bjur på en street-Malin-bild. (ja, den är tagen i en studio men de va liksom jag. Alltid en keps på sné! :D)


Pözz!


 

Av Malin - 4 mars 2014 11:07

Jag är halv-ansiktes-förlamad.

Jag är lika ful som jag känner mig x)

Så fort bedövningen släpper ska ja ÄTA. Sen ska jag börja den långa vandringen till kaninerna me en hund lr två. 1, 2 mil varje dag.. kommer bli snygg som fan ;)

Presentation


Malin
23 år
Diplomerad hästmassör

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12
13
14 15 16
17 18 19 20 21
22
23
24 25 26 27
28
29 30
31
<<< Mars 2014 >>>

Senaste inläggen

Sök i bloggen

Min Gästbok

Tidigare år

Kategorier

Arkiv

Balla länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards