MalinWiberg

Alla inlägg den 8 mars 2014

Av Malin - 8 mars 2014 14:12

Höhö, jag vet mkt väl att det heter important, inte importent xD 
Ibland är bara fingrarna snabbare än hjärnan :)

Av Malin - 8 mars 2014 13:33

Sitter å kollar på ett program på tv:n. Handlar om unga amerikaner som blitt på smällen å bestämt sig för att adoptera bort sina kommande ungar.. FY FAN!! That pisses me off asså.. shit. Trodde inte jag kunde reagera så starkt på ett tvprogram men fy vale. Detta var såååå emot mina tankar och principer.

De sjuka är att deras anledningar till adoptionen är PENGAR. WTF?!?!?!

"jag har tre ungar redan, har inte RÅD med ett till"
"Jag vill lägg pengarna på utbildning å min andra unge ist"


Shiiiiiit, DÖ! -.-'


Hur f*n i helvete kan man tycka att pengar är mer importent.. vafan heter de på svenska.. ? .. hm, viktiga, typ. så hur kan man tycka att pengar är mer viktigt ?! än ens egna barn.. -.- Usch, ja spyr!


Lovar att dom visst hade fått råd att ha en till unge, dom kanske däremot hade fått dra ner på lördagsgodiset litegrann. 


Nä, ja vene asså men jag kan ändå tycka att om man gör sig själv gravid (ja, med hjälp av nån annan ofc) så får man väl fan ta hand om de oxå! 

Tycker att det är menat liksom.  


Nä gudars, nu måste ja se slutet på detta program. hoppas nån av töserna vaknar iaf!


Presentation


Malin
23 år
Diplomerad hästmassör

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12
13
14 15 16
17 18 19 20 21
22
23
24 25 26 27
28
29 30
31
<<< Mars 2014 >>>

Senaste inläggen

Sök i bloggen

Min Gästbok

Tidigare år

Kategorier

Arkiv

Balla länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards