MalinWiberg

Alla inlägg den 12 mars 2014

Av Malin - 12 mars 2014 20:09

Hej å hå!

Landade precis i soffan, lagom till Farmen slutade -.- Tänk att de ska va så jäkla svårt å hinna se de om kvällarna! Fan Tv 4, byt tid på skiten! före 20.00 har ingen tid för tv:n.

Sitter å småglor lite på mästerkockarna å surar över Farmen -.- x)


Började dagen med en macka å en kopp oboy, sen tog jag på mig springskorna/träningskläderna å gick ut me hundarna, mötte upp Desnise å vandrade vidare till kaninerna, hittade på massa fian tusselagos i dikeskanten :)


     


Matade kaninerna å kollade till dom lite, inga bebisar ännu :/ Men Lakriis verka hade bra i sin bur trots att de e lite ensamt utan flickorna. Men nu ska han fokusera på att gå upp i vikt ist tkr jag :)


Väl hemma fick hundarna färskt vatten å massa käk. Jag satte på musik å drog igång å storstäda balkongen, sen avnjöt jag två delocatobollar å vatten i solen där ute :) mysigt! *Solbrillor på*

Hundarna å katterna följde med ut.


   

Glömde ju såklart att fota kissarna, men dom va i andra hörnet xD

När jag bränt lite hud på balkongen gick jag in å tog tag i sminkpenslarna igen, såååååå sjukligt längesen jag sminkade mig så ja kände att jag skulle ge de ett försök idag igen xD döda lite tid liksom :P

Måste påstå att jag lagt av mig otroligt mkt xD Kan ju verkligen inte sminka mig längre! Gudars så suddigt allt blev. Meeeen, håll till godo, tänker iaf bjuda på några oseriösa bilder! ^^


       
Sådär, varsågoda!

När Ante kom hem var vi båda helt slut å fett hungriga (iaf jag). Idag hade jag verkligen ingen ork till att stå vid spisen lr diska så de fick bli pizza helt enkelt. snabbt å enkelt. 

Sen gick jag till stallet å masserade Playan :) sen tog jag ut ponnyn i gången, verkade bakhovarna lite lätt å sen gick vi ut på banan. (Under verkningen stämplade han min fot så den väääärker!!)
På banan gick vi lite AR-volter, jobbade på ställningen, böjningen, formen å huvudets position. gick lite sidepass, skänkelvikning å öppna :)

Sen snurrade vi bara in på att introducera "ligg" å de var väldans mkt lättare än jag trodde, gudars. Nästa gång lägger han sig! :D fy vale vad de flyter i vår trickträning nu, helt sjuk!! Kul som fan :D

WOW asså!   


Sen fick ja skjuts av Denise hem. å nu sitter ja där ja sitter.

Ska värma på lite pizza nu igen, blir hungrig av å titta på mästerkockarna x)


Ha de fint å natt me er! :)

Presentation


Malin
23 år
Diplomerad hästmassör

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12
13
14 15 16
17 18 19 20 21
22
23
24 25 26 27
28
29 30
31
<<< Mars 2014 >>>

Senaste inläggen

Sök i bloggen

Min Gästbok

Tidigare år

Kategorier

Arkiv

Balla länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards