MalinWiberg

Alla inlägg den 7 mars 2014

Av Malin - 7 mars 2014 17:41

Finaly, det är Fredag å det är KVÄLL, alltså har jag precis kommit hem från jobbet å mina fötter är sååååååå trötta! far åt mos så jäkla ont de gör å gå i "mina" skor. vi in till chefen idag å krävde ett par nya, egna skor. OCH stövlar ^^ hoppas de kommer för ja pallar inte ha dom skorna ja lånar nu -.- Så, de va lite gnäll de.. då går vi vidare i dagordningen.


Som vanligt på fredagar så hade ja telefonkontakt med min "ex-sochandläggare" å kanske, kanske, men bara kanske kan jag får dom att etala klart på tandläkarräkningarna iaf. Högst troligt inte men jag hoppas. För övrigt önskade hon mig lycka till hos koronofogden, typ, så ja.. I have a goal, ngt att sikta mot liksom.. en plan, fan va nice!

Kronis here I come :D


En annan sak som slog mig på jobbet idag var att (det är ingen nyhet) men för mig har pengar ett väldans litet värde, det jag behöver har jag precis framför mig. En ponny, en pojkvän, världens finaste hundar, katter å kaniner, tak över huvet (ett tag till iaf) och en nära vän (Denise). Fröken D är liksom den sista pusselbiten för att mitt liv ändå ska vara värt å leva, ett värdigt liv liksom. Jag har äntligen fyllt alla mina hål (dom nödvändigaste) å nu har jag fått min "bästis" som de så fint heter i mellanstaidet ^^)

Jag har ärligt talat inte trott på att man kan få en riktigt nära vän såhär sent i livet men jag kan ge mig f*n på att mormor slätade över den fördommen med. Tack å bock! Du plockade in henne i mitt liv just in time ;)
Så, till dig Denise-fis-gulle-gris Tack för att du finns å bryr dig om mig å står ut med mitt blodsocker ;P     


Ska roa mig med att skjuta upp några räkningar till, (kan detta i sömnen nu! vet dock inte hur länge till dom går med på de x)) va för sent å ringa käftis i stan nu me så ja får helt enkelt hoppas att min tid där var sen på måndag så jag kan ringa dom på morron å fråga när ja skulle komma xD har ju inte kommit ngn påminnelse hlr.. Aja, de löser sig.


Ska vandra upp till stallet en sväng sen, vet inte om jag ska vänta me å gå tills Ante kommer hem lr iaf tills han nästan är hemma så hundarna inte behöver va hemma så länge själva, tkr inte om att lämna dom på kvällstid ifall dom låter -.-

Får se hur de blir, ska iaf kvällsfodra idag. men Ante borde va hemma innan dess igen :P


Nä fy fan, nu orker ja inte skriva mer på ett tag. Ska kolla om de finns nå å stoppa i munn. Hej på er! :)


 

 
Bästaste hunden! Saknar dig så in i bänken! :/ Tur du valde en ny pingla åt mig innan du gick <3 Finns mycket likheter er pojkar emellan :')


 

Bästa tanten någonsin! Finns inte ord att beskriva saknaden med. 




Presentation


Malin
23 år
Diplomerad hästmassör

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12
13
14 15 16
17 18 19 20 21
22
23
24 25 26 27
28
29 30
31
<<< Mars 2014 >>>

Senaste inläggen

Sök i bloggen

Min Gästbok

Tidigare år

Kategorier

Arkiv

Balla länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards