MalinWiberg

Alla inlägg den 17 mars 2014

Av Malin - 17 mars 2014 12:33

Satte mig å skulle precis blogg en vända men fick avbryta innan ja hann börja xD det plingade på dörren :) lr nja, de plingade inte för vår ringklocka funkar inte men jag (och hundarna) hörde att ngn tryckte på klockan iaf. De var hon som skulle hämta kissen. Hon hade med sig sin karl oxå. Var mycke äldre än jag hade fått för mig (kontaktades via facebook så hade inte sett några bilder på människorna) dock var det bara positivt i mina ögon :) Dom var både snälla och seriösa med katten, det glädjer mig :) dom ville både vaccinera å sterislisera lillfisan när dom kommer hem. De e bra med sånt folk! som går in för sina djur till 100%

Kompis å Turbo fick godis som mannen hade i sin jackficka ^^


Har ju pajjat min rygg av ngn anledning så jag har lite nedsatt funktion känner jag. För att inte tala om smärtan så har jag sovit som skit inatt. Så nu gav jag upp å petade i mig en tablett för att åtmindstonde kunna sitta hyffsat odentligt. Men smärtan har långt ifrån försvunnit för de -.-


Storm ute idag. blir förvånad om de inte rasat fler träd i skogen idag. I Lördags hade de ju lagt sig en del träd över stigarna när ja va å spåra me Turbo. 


Ska upp till stallet en vända sen å borsta å mysa lite me Masken ^^ Sandra kanske ska hänga me.


Nä, nu ska ja väl ta de lugnt en stund till.

Hej å hå!


   

Presentation


Malin
23 år
Diplomerad hästmassör

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12
13
14 15 16
17 18 19 20 21
22
23
24 25 26 27
28
29 30
31
<<< Mars 2014 >>>

Senaste inläggen

Sök i bloggen

Min Gästbok

Tidigare år

Kategorier

Arkiv

Balla länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards