MalinWiberg

Alla inlägg den 18 mars 2014

Av Malin - 18 mars 2014 22:34

Nu har ja pratat lite me kusin i telefon. Va sjuuukt länge sen så de var välbehövligt! Har mkt mer å säga men vi får fortsätta imorgon efter min operation.
Gullungen berättade att hon har beställt en örtdryck till mig som jag ska dricka för å stärka min gallblåsa. Den kmr på posten å hon betalar den. Wow asså den kusinen går ju inte att mäta me ngt annat. Underbar rakt egenom. <3
Hon blev nämligen lite orolig över min galla då jag berättade om min plötsliga ryggsmärta. Då gallsten kan börja så. Med tanke på min kost e de inte alls omöjligt att gallan e överansträngd. Ska bli spännande å dricka de. Har även börjat dricka varmt te å citronvatten nu.

Nä nu ska jag sova lite så jag kommer upp till operation imorgon.
Natt!

Av Malin - 18 mars 2014 17:21

Knartade upp till stallet, alone. Verkade inte som lillkusin ville vara med idag heller. 

Skulle fodra men de gjorde nån annan. Gav ponnyn sin kraft å satt mig å smörjde selen lite, tvättade av den å beslutade mig för att skita i de där å ta med den hem ist. här kan jag smörja ifred. Så jag tog me mig rykthinken å gick ut till ponnyn ist. borstade å gosade lite. ^^ Ångrar nu att jag inte plockade in pojken för en lite tur i skogen, fast han verkade trivas i hagen. Men dagen e ju inte slut ännu ^^

me packad rygga gick jag hemåt igen. 


Nu ska jag vänta på att kusin ringer mig för lite pepptalk. Behöver prata me ngn som bryr sig!


Sen ska jag väl hitta på nå å äta me Ante. Om ja orkar gå ner å handla för våra sista kronor.. å panta burkar.


Hoj!


 
Min bästa vän någonsin! Ingen är så go som du, ingen bryr sig som du å ingen kan någonsin jämföras med dig <3
Älskade ponny-bus, du å jag föralltid. 

Av Malin - 18 mars 2014 13:36

Hello!! 

Kollar Det okända. Terry är såå bra! Måste gå på en seans me han snart igen.  :)


Annars e vädret tröök idag. -.- grått å tråkigt. Har dödat lite tid på å sminka mig, blir inte så ofta så jag måste använda skiten innan de torkar ihop xD höhö!


Nu regnar de oxå -.-'


Men hörrni, vilken höjning btw! Massa nytt folk som kikar in på min blogg :D kul ju! Tyvärr blir inte detta inlägg så kul för jag har verkligen inget nice å komma me kände jag x)


Ska gå till stallet en vädna sen, tror att lillkusin ska med. blev inte av att hon va med igår. Får se vad jag ska göra. Om ponnyn vill leka ngt lr om jag ska passa på å smörja upp hans bröstsele. 


Nu borde jag käka ngt. Har INGET hemma så de får bli nått konstigt, äckligt som jag egentligen inte alls vill käka. meeeen å andra sidan kan jag ju inte slänga sakerna. De ska ätas, har inte råd å köpa nå annat så nu får de bli pommes å grönsaker xD lr nå annat skevt. Imorn ska jag opereras -.- så jag får passa på å tugga som fan idag xD sen e de flytande i två veckor lr nå igen... blöööh!


Skriver mer när jag har ngt å komma med :)


bjuder på några pix från dagen sålänge. hoj!


         

Presentation


Malin
23 år
Diplomerad hästmassör

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12
13
14 15 16
17 18 19 20 21
22
23
24 25 26 27
28
29 30
31
<<< Mars 2014 >>>

Senaste inläggen

Sök i bloggen

Min Gästbok

Tidigare år

Kategorier

Arkiv

Balla länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards