MalinWiberg

Alla inlägg den 19 mars 2014

Av Malin - 19 mars 2014 19:28

Nu har jag landat i soffan med en kopp te. ska kika farmen nu :) tänkte jag skulle se de programmet iaf en gång denna vecka x)

Kom hem från stallet nyss, Denise va gullig å hjälpte mig å rida ponnyn idag :) Jag hade lite lektion för dom på banan å Max fick jobba på lite :) de behövde han! så tack å bock för hjälpen Denise! :) tråkigt när jag inte kan rida själv, men ja måste ta de lugnt två dagar nu iaf :/


Nä vet ni vad, nu hann jag inte blogga mer för nu börjar farmen. hörs mer efteråt :)

Hoj!

Av Malin - 19 mars 2014 12:41

Hej å hå!

Nu har jag landat i soffan, nyopererad å fruktansvärt trött.

Operationen gick bra, var över på en kvart. En lätt tand denna gång om tur va :) dock blev jag lite mer påverkad av bedövningen denna gång än sist så jag gick upp till mamma på jobbet (smidigt me en mor som jobbar på sjukan) å satt där en timme nästan innan jag åkte hemåt. Ville sluta skaka i kroppen å få yrseln å lägga sig lite innan jag körde bil.

Handlade med mig en yoghurt å två citroner hem så jag kunde "lösa in" pantkvittona som jag glömde förra gången ja va i stan x)

Väl hemma, efter att hundarna vatt ensamma i tre timmar så, möttes jag av ingenting. INGET kaos alls. underbart! :) hundarna hade skött sig galant å Kompis va tillome tyst när jag kom in :D

Nu ligger dom dock som två utslagna hjältar över mina ben i soffan å drar timmer. jag funderar på att göra desamma. Klev ju upp strax efter 7 imorse för ja inte kunde sova. dock kan jag de nu xD blev väldans trötter efter operationen. 


Nu kan jag iaf bocka av alla förbannade tandläkarbesök hit å dit. inga mer jobbiga tider å passa å inga fler bedövningssprutor. AWESOME!

Bara köra igenom ännu en läkningsprocess nu så är jag i hamn sen. underbart! :)


Ska börja med en kopp te, lite yoghurt å varma koppen såfort bedövningen släppt så jag får äta igen. Nu är jag hungrig som en varg!


Tänkte jag skulle få till några bra "tyck-synd-om-mig-bilder" sen me, inte idag men imorn lr på Fredag för då kommer svullnaden vara som värst :D -.-
Kul å jobba på Fredag me xD Tur att personalen inte e där så så inte så många behöver fråga vem som slagit mig x)


Nehe ni folket, nu ska jag sega vidare. Sen ska jag hämta upp Ante å åka för att släppa ut mammas lilla hund på en kisserunda.


Hej hopp!

Presentation


Malin
23 år
Diplomerad hästmassör

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12
13
14 15 16
17 18 19 20 21
22
23
24 25 26 27
28
29 30
31
<<< Mars 2014 >>>

Senaste inläggen

Sök i bloggen

Min Gästbok

Tidigare år

Kategorier

Arkiv

Balla länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards