MalinWiberg

Alla inlägg den 16 mars 2014

Av Malin - 16 mars 2014 14:09

Glömde ju säga att jag idag fått en ny crash. Ao, de e detta jag fastnat för: http://timotejandersen.se/islands-utrustning/1-paketpris-hast-500-ml-hastdeo-500-ml-schampo-500-ml-olja/


Tror att min ponny skulle behöva bada i detta! :) 


DOCK är det väldans dyrt för min tunna lilla plånbok just nu :/ men jag får se, vinner jag på lotto innan sommarn så slår jag till ^^


Sålänge får han käka lite gurkmeja å speedi beet. Vill beställa hem ett sörre pack gurkmeja å nya alger å nässlor med. aja, de får bli när de blir..


 

Av Malin - 16 mars 2014 13:47

Vaknade av klockan imorse, kl 07.00 var för ovanlighetens skull väldans pigg å glad ^^ Tills jag vände mig för å stappla ur sängen, ONT i ryggen som en gammal tant tammefan! De sitter mellan skunderbladen å har hållt i hela dagen.. Aja, jag gav mig upp. fanns ju hästar som ville ut å få frukost. Tog me Turben i ett snöre å vandrade upp till stallet, en fin sol lös på oss ^^

Turben skötte sig galant när jag gick me hästarna fram å tillbaka till hagen, han gick med så snällt bredvid.

Gav Max sin kraft (som stått inne i boxen sen igår å väntat på han xD men eftersom hästarna inte ville gå in igår kväll så blev den inte uppäten) som jag tillsatte lite Gurkmeja i innan :) Han åt de konstigt nog med desamma. å lämnade inget kvar förutom lite vatten på botten som Lissan fick slicka i sig x)

Fyllde på lite vatten i badkaret med vattenkannor. Blir tokig på slangarna som inte går å koppla ihop å inte räcker å fy vale. så nä idag har jag gått med kannor. Asum med min rygg!

Sen vandrade vi hemåt. När vi kom hem vid 8 vaknade Ante å gjorde oss sällskap. Jag softade lite vid datorn å åt frukost, iof bara en toast  för ja får inte ner så mkt på morron.


Senare, vid tiotiden plockade Denise upp mig på moppen så åkte vi till stallet å red en vända.

Det fick bli en tur i bynn, mysigt :) dock e ponnyn lite öm nu så han stapplar sig fram emellanåt :/ Får bli en mjuk skogstur imorn som kompensation :) Först ska jag skicka iväg lillkatten som ska få nytt hem, Skönt!

Tvättade ur hovarna me virkon s innan ponnyn fick gå ut i hagen å äta lite hö. Sen åkte vi hemåt. 

Fick ihop ngt som såg ut som köttfärsås å så kokade jag glutenfri spagetti till :) blev faktiskt väldans gott å nu har jag en fet matkoma! dick var den välkommen för den där toasten var nog borta för länge sen..


Så ja sitter tillbakalutad i soffan med träningskläderna på å taggar inför innebandyn vid 16.00

Var sjukt längesen ja var med nu men ska hänga på idag, så jag iaf får en gång innan nästa operation :)

verkar som vi blir ganska många idag så förhoppningsvis behöver jag inte springa hela tiden. skönt å sitta lite med ^^


Nehe ni, nu ska jag softa vidare så hörs vi sen! :)


Hej hej!


 

Presentation


Malin
23 år
Diplomerad hästmassör

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12
13
14 15 16
17 18 19 20 21
22
23
24 25 26 27
28
29 30
31
<<< Mars 2014 >>>

Senaste inläggen

Sök i bloggen

Min Gästbok

Tidigare år

Kategorier

Arkiv

Balla länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards