MalinWiberg

Alla inlägg den 15 mars 2014

Av Malin - 15 mars 2014 17:34

Hello!

Idag blåser de, å då menar jag verkligen BLÅSER! (Fick hålla mig i kaninbusen förut när ja fyllde på vatte hos Lakriis)


Va jättemysigt å åka moppe igår ^^ trots kylan så va de en upplevelse man saknat liksom :P Tog en extra vända till kaninerna, snälla Densie ville köra upp lata mig dit ^^ Sen tankade vi å gick på Ica :)


Idag klev ja upp runt 9. duschade å sen plockade mamma å pappa upp mig, vi åkte till kaninerna å ja va me mamma å handla å lite sånt. Skickade med pappa hovkniven hem så han ska slipa till den lite :) hoppas den blir nå vassare sen.

Som sagt jag fick hålla mig i hos kaninerna idag. blåste nå kopiöst när vi kom dit. Inga ungar än :/ men de verkar som pojken börjar lägga på sig lite igen *peppar, peppar* håller iaf en tumme!


Väl hemma, rastlös som vanligt.. hungrig som vanligt me så ja käkade lite kasslergryta å ris sen begav sig Tubor å jag mot skogen, blodspår stod på schemat. La ett kort, rakt spår till en början å de gick fint. skulle bara smaka lite på blodet så han verkligen visste vad han letade efter ;P Sen spårade han som om han inte gjort annat ^^ la ett nytt kort å sen ett lite längre. Alla tre spåren gick galant! å för att vara första gången med blod är både hund å matte väldans nöjda! :)

Imorn tänkte jag prova med Kompis, tror han kan vara duktig med :) inte lika hetsig kankse :P

De hade iaf rasat en hel del träd i skogen så vi stannade inte så länge x)


Gick till stallet på hemvägen å mockade, fyllde på lite vatten å fodrade pållarna. Pratade lite med Elin som oxå var där :)

Soptunnan som tillhöl folket som bor där hade vält a blåsten å självklart låg de ett grillat kycklingskelett överst i den som Turbo snabbt som ögat fick tag på. Jag hann å stoppa tillbaka lite av de men resten satte han i sig. Så nu ska jag gå ner på Ica å köpa sparris. De e själva faan att han alltid ska sätta i sig saker. Om kycklingen åtmindstonde kunde varit rå så jag slapp orora mig för benen. Suck!


Nu har vi landat i soffan en stund iaf. vilar fötterna.


Hej så länge! :)


 

Presentation


Malin
23 år
Diplomerad hästmassör

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12
13
14 15 16
17 18 19 20 21
22
23
24 25 26 27
28
29 30
31
<<< Mars 2014 >>>

Senaste inläggen

Sök i bloggen

Min Gästbok

Tidigare år

Kategorier

Arkiv

Balla länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards