MalinWiberg

Alla inlägg den 7 juni 2014

Av Malin - 7 juni 2014 21:28

Hej på er!

Nu var det väldans länge sedan jag bloggade, tiden rinner iväg. hinner knappt blinka innan det är en ny dag.

Trodde jag skulle tappa läsare genom att inte hinna med å blogga men tydligen har det blivit precis tvärt om. kanske är värt å sluta blogga ibland ;)


However, jag lever. dock känner jag migmer död än levande just nu, magmigrän är ngt jag får med ojämna mellanrum å nu har jag haft det i två dygn, ONT! less som fan på skiten.. bråkat me karln idag me, känns ju sådär när han liksom bara e hemma å vänder på helgerna så vill man väl inte riktigt bråka då. Meeeen thats life, va ju länge sen vi lättade på trycket nu så de va väl dags antar jag..


så ja, denna dag hade iv kunnat radera. tror faktiskt att ja ska göra de... *klick* kommer inte minnas den alls imorn!


Kaninungarna växer, några har öppnat ögonen lite smått :) försöker räkna dom men dom skuttar runt så dant så jag har faktiskt ingen aning om hur många dom är längre xD kändes som det fattades nån lr några vita ungar förut idag.. antar att det blir lättare å räkan när dom kommer ur boet.


Ska ta mig en dusch nu, å lägga mig å försöka sova ifårn smärtan... Ante e ute med kompisar, kommer väl hem sent inatt lr nå..


nehe, natt natt!


Imorn är en ny dag.


 

Presentation


Malin
23 år
Diplomerad hästmassör

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7 8
9 10 11 12 13 14 15
16
17
18
19 20
21
22
23 24 25
26
27
28
29
30
<<< Juni 2014 >>>

Senaste inläggen

Sök i bloggen

Min Gästbok

Tidigare år

Kategorier

Arkiv

Balla länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards