MalinWiberg

Alla inlägg den 10 juni 2014

Av Malin - 10 juni 2014 23:00

Hello!

Snart dags å krypa ner under täcket å dra timmer några timmar. Dra timmer e btw ngt jag vill göra me min ponny nu :) de kliar i timmerfingranra x)


Orkar itne riktigt blogga känner jag, är rätt trött. Klev upp tidigt, lr ja vid 9 :P å följde med Nilla till stallet. Där tog vi med Master ut på en kör-tur med Elin å Hajda. Jag fick köra HELA TIDEN :D från lagårdsplanen å dit igen.. körde en vända upp till skogen å tillbaka. fick köra i både skritt, trav å galopp :D kul som fan! men han kickade en del me bakbenen i galoppen xD höll på å bli smackad i fejjat en gång..

Men de va kul som fan :D Wiie!

   

Var ju tänkt att ta med Max ut men han fick leka lite på banan me Nilla ist.

 


Sen åkte jag hem, slängde ihop en lasagne, käkade, fick matkoma, sen kom morbror å kusinerna å lämnade flygblad som jag ska dela ut imorn :) lr på Torsdag när jag ändå ska in på möte i stan..


Senare drog jag, nilla å denise till stallet å red en vända, jag tog Kakan å Nilla Hajda. blev en svettig tur i skogen med massa galopp :)
Efter de tömkörde jag Max lite i hagen :P

Plockade sedan upp mina hundar å åkte å slängde dom i sjön :) nu sover dom som små barn, de ska ja me göra snart :)

Såååå... Tre hästar motionerade å två hundar. Bara en tandborste kvar nu då..


Gonatt!   

Presentation


Malin
23 år
Diplomerad hästmassör

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7 8
9 10 11 12 13 14 15
16
17
18
19 20
21
22
23 24 25
26
27
28
29
30
<<< Juni 2014 >>>

Senaste inläggen

Sök i bloggen

Min Gästbok

Tidigare år

Kategorier

Arkiv

Balla länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards