MalinWiberg

Alla inlägg den 9 juni 2014

Av Malin - 9 juni 2014 22:31

Hej på er!
Idag är det Måndag igen, en dag som jag förväntade mig skulle vara lite småseg å inte fullt så proppad med saker å göra. Bärjade med mitt jobb på morronkvisten jobbade, 7-11. Fick veta under tiden jag jobbade att min morbror behövde hjälp med barnvakt en sväng på eftermiddagen så jag kom hem, petade i mig lite flingor å päron för att sedan åka till lillebror å lämna hundarna som fick vara med han sålänge :)

Sen rullade jag upp till G-bo, en timme i bil ungefär. Hämtade småkusinerna på dagis å gick sedan hem i värmen (Svettigt!!!) å lekte så det stod härliga till, fick mig en dusch av vattenspridaren å fick aggera mamma när vi lekte i dockskåpet ^^ samtidigt hålla koll på minstingen som börjar bli väldans snabb å springa :P full fart, upp på stolar å bord x) men de gick bra, inga sura miner lr blåmärken. bara lite nerblötta av storasyster x) men det torkade snabbt i solen :P

Drog ut lite på tiden så jag var inte tillbaka förren runt kl 18. då plockade jag upp hundarna, pratade lite snabbt me mor å körde ner lillebror till konsum för att sedan rulla vidare hemåt. Väl hemma fick hundarna sova medan jag styrde mot stallet, en massage stod på schemat och motion av "Lilleman" å Max :)
Maxen var inte hundra i fötterna idag så jag hoppade av å gick ist för å rida. Tråkigt när han e såhär! -.-' Vill ha min ponny precis som han va förr, med skor, fast utan! :P Går de?


Sitter å funderar... har missat massa små detaljer som kaninerna, matade hästarna på morron osv osv... känns som dagen varit väldans lång helt enkelt. har ju blitt av med min karl igen :/ han åkte till Linghem imorse med tåg. 2 h resa. Ska eventuellt åka till Grebo å hämta han på Torsdag. *längtar redan*
Visst, de e bra att vara ifrån varandra med men det känns ändå bäst när han är hemma med mig :)


Det slipas lite på annonser till tidningar/blocket osv..Bjuder på smakprov, Allt för att sälja in mig själv hos potentiella kunder ^^


 



  

Dom ser bra ut, om ni frågar mig :) (Tillomed JAG ser bra ut! ;))


ååh.. nu somnade min fot -.-' jag kanske är liiite trött iaf efter en natt med 4 h sömn å en heldag i bilen, värmen å solen. skönt. känns på armarna att man gått mot mörkare toner iaf :P


Nehe, göra ett försök att somna kanske... ska fasen bädda rent i sängen först, nybäddat är de bästaste att somna i :)


Natt med er!


Btw, Imorn SKA jag iaf motionera Max tidigt, som det var tänkt idag... Hoppas jag :)


  

Presentation


Malin
23 år
Diplomerad hästmassör

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7 8
9 10 11 12 13 14 15
16
17
18
19 20
21
22
23 24 25
26
27
28
29
30
<<< Juni 2014 >>>

Senaste inläggen

Sök i bloggen

Min Gästbok

Tidigare år

Kategorier

Arkiv

Balla länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards