MalinWiberg

Alla inlägg den 22 juni 2014

Av Malin - 22 juni 2014 22:19

Av Malin - 22 juni 2014 21:43

Helgerna flyger förbi å tiden verkar aldrig stanna upp. De e redan Söndag å imorn ska jag jobba igen. halvsegt faktiskt! -.-'

Har kört upp Ante till sitt jobb nu å idag fick jag hem en ny prick till familjen :) Saga, en liten 6 månaders löwen/hermelin flicka :) hon sitter i soffan bredvid mig nu :P

En innekanin som behövde omplaceras då hon å hennes syster inte drar jämt längre. så hon fick flytta hem till mig å mina 14 andra kaniner ^^ dock bor hon hos mig i lägenheten inatt för ja e ensammast i världen sen Ante åkte till jobbet å för att hon ska vänja sig sakta med å vara ute på heltid :) slänger in lite bilder sen.

Gissa om Maja är fundersam xD tror inte hon sett nån kanin på såhär nära håll, om ens någonsin :P hon sitter på stolen å blänger xD Kompis är oxå nyfiken, men en blick från matte är allt som behövs för å avstyra x) Turbo ligger lågt, helt obrydd nästan. han har vatt me mamma så många ggr hos utekaninerna att han vet vad detta är för pryl å han vet oxå vad som gäller ;P

Nu ska jag snart stoppa in Saga i buren igen å ta mig en dusch :) Har iaf klippt klorna på henne, långa var dom. Såå, en kanin... oj, nu skutta hon upp i knät på mig x) haha sötast! ... vart var jag... jo, en kanin mindre å klippa sen ^^


Blir spännande å hinna klippa alla 15 kaniner sen x) hur många klor blir de.. ? .... 270 klor. (exklusive Lokas bebisar som komma skall)

just de, Apropå Loka, såg att hon byggde lite bo förut :) så de kan vara väldans nära nu! :) hon är ju ändå qwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwww (de där var Saga som skrev) på dag 29 nu :)


Nehe, duschen var de vah?! :P

Nattnatt.   

Presentation


Malin
23 år
Diplomerad hästmassör

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7 8
9 10 11 12 13 14 15
16
17
18
19 20
21
22
23 24 25
26
27
28
29
30
<<< Juni 2014 >>>

Senaste inläggen

Sök i bloggen

Min Gästbok

Tidigare år

Kategorier

Arkiv

Balla länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards