MalinWiberg

Alla inlägg den 8 juni 2014

Av Malin - 8 juni 2014 22:26

Heey folks!

Ska blogga väldans snabbt nu, sen i säng! upp å jobba imorn en sväng på morron. Efter de ska jag ta tag i motioneringen av min ponny, så de e gjort tidigt!


Idag då, har haft en jättemysig förmiddag/tidig eftermiddag med älskling i Heda, vi grillade å busade me hundarna :) tror aldrig det har hänt att vi gjort ngt tillsammans, ensamma. så de va mysigt å nytt :)


 

Har styrt lite me kaninerna idag med. Lakriis tog sig en vända själv på gräsmattan :P


Piffade till balkongen å planterade ner mina växter :)


 
 
Galen kisse xD


Senare på kvällen kom Nilla ner med dom sista två hästarna, så nu har Lilleman anlänt till Max :) Nu är dom tillsammans som förr :) Mysigt å se dom ihop! dom passar så bra :)


   

Nu blir de ett hopp i säng! :)

Nattnatt :)

Presentation


Malin
23 år
Diplomerad hästmassör

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7 8
9 10 11 12 13 14 15
16
17
18
19 20
21
22
23 24 25
26
27
28
29
30
<<< Juni 2014 >>>

Senaste inläggen

Sök i bloggen

Min Gästbok

Tidigare år

Kategorier

Arkiv

Balla länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards