MalinWiberg

Alla inlägg den 12 juni 2014

Av Malin - 12 juni 2014 23:06

Tiden tickar lika fort idag tkr ja... hinner som vanligt inte med xD

Började dagen med en snabb dusch, åkte in till AF på möte, tog me hundarna. Efter de delade vi ut flygblad om min firma. la i lite postlådor :) sen åkte vi till Jami hundsport, satte upp en lapp där å frågade lite om hundgården. Letade upp den å min ahundar fick sniffa runt en massa där en stund.


Sen åkte vi hem, mötte upp Nilla som minsann redan !!! fått hit bootsen vi beställde igår :O :D åkte upp till stallet å provade, Jeeeeeeeeeeääääääätte stora va dom :/ tyvärr, så dom åker tillbaka imorn igen. Men de va värt ett försök, har hittat ett annat par som vi tror ska passa ist, på hastnet, hoppas säljaren har dom kvar bara :)

Sen verkade Nilla framhovarna på Max å därefter tog vi oss en kort men välmenande rid- och körtur till korna å vände :P
Imorn får nog Max sin vilodag, eftersom det är stundenten för min lillebror :) tänk så stor han blitt ^^ Men på lördag kör vi igen! :)


Direkt efter stallet fick ja hämta lillebror i Ö-rum, köra han till V-vik å sen vidare till G-bo å hämta Ante, sedan till G-by å lämna han å vidare till V-vik å hämta lillebror å köra han till Ö-rum, plocka upp Nilla å Dennis i Ö-rum å köra till Snällebo å vidare till Lofta å hämta hö, till G-by å lämna å tillbaka till Snällebo å Ö-rum å lämna dom å sen hem till G-by igen, nu sitter jag i soffan.... å... måste jag säga att jag är trött på å köra bil nu? x)


Nu har jag iaf ett lager me Hö igen, känns tryggt :)


Ska typ bara hoppa ner i sängen nu, upp vid 9 imorn igen å åka på Soc-möte innan stundetfirandet... :)


Hopp, Natta då!   

Presentation


Malin
23 år
Diplomerad hästmassör

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7 8
9 10 11 12 13 14 15
16
17
18
19 20
21
22
23 24 25
26
27
28
29
30
<<< Juni 2014 >>>

Senaste inläggen

Sök i bloggen

Min Gästbok

Tidigare år

Kategorier

Arkiv

Balla länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards