MalinWiberg

Alla inlägg den 14 juni 2014

Av Malin - 14 juni 2014 13:09

Ja funderar på vad som är värt å skriva om, dels för er skull men även för min egen. Vad ska jag hålla mig till för ämnen, inom vilka ramar ska jag stanna å vad vill ni läsa om?


När jag läser andras bloggar, för de göra jag, har en hel hög jag följer i stort sett dagligen, då vill jag iaf läsa om andras framgångar, utvecklingar å djur är ett plus, tycker om att läsa om träning, hästhållning och massa tyck å tänk. Tycker om att läsa bloggar som är väldigt personliga, man behöver inte gå in på allt för personliga saker men tkr ändå om att läsa om personer som är öppna för omvärlden och vågar bjuda på sig själva utan att "ta hänsyn till andra" 

Nu menar jag inte att jag vill att folk ska kasta ur sig vad skit som hälst i hopp om att kränka andra utan jag menar att man ska våga stå för vad man tycker, oavsett vem lr vilka som läser. Våga vara sig själva helt enkelt.


However, ja vet inte vad jag ska blogga om riktigt. vill fortsätta vara JAG men vill på nå vis blogga om nå annat än min vanliga, tråkiga, ohändelserika vardag xD Menar, ni som läst min blogg ett tag lär ju kunna mina rutiner snart xD vill få in mer av min ponny, presentera han mer för er men samtidigt är han ett så känsligt ämne så jag vet inte hur mkt jag vill blanda in ponnyn, samt att det inte alltid finns så mkt å säga om den biten. Det kan ju oxå bli enformigt å liknande inlägg... hm, önskemål på bloggämnen? släng in dom i en kommentar.


Ska iaf ner till tvättstugan nu å kasta in ny tvätt å torktumla de som redan tvättats! x)


Hoooj.

Presentation


Malin
23 år
Diplomerad hästmassör

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7 8
9 10 11 12 13 14 15
16
17
18
19 20
21
22
23 24 25
26
27
28
29
30
<<< Juni 2014 >>>

Senaste inläggen

Sök i bloggen

Min Gästbok

Tidigare år

Kategorier

Arkiv

Balla länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards