MalinWiberg

Alla inlägg den 27 juni 2014

Av Malin - 27 juni 2014 00:34

Hello! Ligger i sängen å bloggar från luren eftersom bredbandet dog idag.. ber om ursäkt redan nu för kommande stavfel då jag inte orkar läsa genom å rätta idag x) suger å skriva på luren me!

However, idag började dagen sjukt segt. Gjorde typ ingenting fram till halv fem, då plockade lillebror upp mig å sen åkte jag å hundarna till ante å käka pizza :) gick en promenad å snodde fyra pussar ^^ sen åkte vi hemåt igen, via mamma å pappas hus... satt å prata lite me mamma innan ja åkte vidare till kaninerna, räknade till 7 idag.. får se hur många de e senare ^^

Sen åkte ja hem å chilla en stund. Plockade upp lillkusin strax efter kl 22 å åkte till stallet, hon red Max å jag Hajda. Tog en sväng i skogen lite snabbt, skritt, trav å galopp :) barbacka ^^ sen hann ja lagom släppa av Sandra hemma hos sig innan ja skulle plocka upp pappa på jobbet 23.30 Nu e ja som sagt hemma igen å nerbäddad i sängen ^^ ska sova lite men först lite plugg :)

Natt natt!

Presentation


Malin
23 år
Diplomerad hästmassör

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7 8
9 10 11 12 13 14 15
16
17
18
19 20
21
22
23 24 25
26
27
28
29
30
<<< Juni 2014 >>>

Senaste inläggen

Sök i bloggen

Min Gästbok

Tidigare år

Kategorier

Arkiv

Balla länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards