MalinWiberg

Alla inlägg den 19 juni 2014

Av Malin - 19 juni 2014 14:10

jao, jag är helt slut å dagen har knappt börjat xD visserligen är klockan efter 14 redan men jag ska ju jobba inatt så ja måste vara vaken och igång åtmindstånde 13 h till.  De låter inte så mkt iof :) skönt, ska tänka att det inte är så mkt!


Klev upp tidigt imorse, blev upphämtad av pappa, lämnade av Ronja hos Nilla å Dennis, sen åkte jag vidare till Skrukeby å hämtade Ante. Å nu är vi hemma igen. Tar tid å köra den vägen fram å tillbaka...


Så, nu är iaf lillsnörpa "dumpad" hos sin syster tills dom åker till Dalarna imörn å firar midsommar :P Hon blev ledsen några ggr för hon skulle åka ifrån mig :/ känns tråkigt men samtidigt bra. Kul att hon ändå gillar mig så pass att tårarna kommer :) men tråkigt att hon ska behöva va ledsen.. aja, ni fattar väl. Jag vet iaf hur det är! *är en blödig person*


Har skallebank! ont som tusan.. å fick veta vf för en stund sedan, De åskar som fan ute! -.-'

börjar väl dock dra sig bortåt tror ja :) hoppas de ger med sig iaf, annars blir denna jobbnatt väldans lång å dyster!

ja vill ju inte peta i mig nå tabletter i "onödan"..


Just de, Min lillebror tog körkort idag! :D han klarade de, på FÖRSTA försöket :D Så GRATTIS SOM FAN BROR!   


Tänka sig att heeeela familjen nu har en svänglapp var ^^ Mamma, pappa, Johan, Jag å Elias :) coolt!


Ska åka upp till kaninerna en vända å gosa, mata å vattna innan jobbet. å till stallet med. ska mocka å se om djuren vill gå in redan då. de e ju som sagt bajsväder ute iaf...


Meeeen nu ska ja chilla så in i helvete i soffan först! :)

Peace.


 

Presentation


Malin
23 år
Diplomerad hästmassör

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7 8
9 10 11 12 13 14 15
16
17
18
19 20
21
22
23 24 25
26
27
28
29
30
<<< Juni 2014 >>>

Senaste inläggen

Sök i bloggen

Min Gästbok

Tidigare år

Kategorier

Arkiv

Balla länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards