MalinWiberg

Alla inlägg den 11 juni 2014

Av Malin - 11 juni 2014 18:14

jag hinner inte med!! tiden går utav bara helvete tkr jag xD redan efter 18 !

Ska snart iväg till stallet igen, rida gul ponny :)


Va dit vid kl 15 å följde med Nilla å Elin ut i skogen. dom höll i varsin häst med varsitt barn på å jag tog mina hundar :P nöjda å belåtna efter den turen ligger dom nu å sover :) hundarna alltså.. jag skulle me kunna somna en stund känner jag x) man blir trött av regnväder! för de e vad det är idag, inge fina alls... iof skönt för mig som inte kan andas annars ^^ polen drar i backen nu ;)


efter stallet åkte nilla å jag till Ica, hon hanlade lite till sig själv å skämde bort mig med en massa frukt å gottis oxå :) vilken underbar kusin jag har :) hihi! sååå snäll å go :) För håll er i, det slutar inte där... hon klickade i ett par sproilans (nyyyyya) Easy boot trail till Max med! :D  
Hon köpte ett par Old macs förut till han, dom kan han dock bara ha på bakhovarna nu eftersom han bygger om sina fötter i en väldans hastighet :P så nu ska vi se om han kan ha dessa på framtassarna så vi kan komma upp i lite hastighet å slippa ömma så dant på ridturerna :)


Bild på dom vi redan har:   

Max har ju sånna bamsefötter så det är lite knepigt å hitta ngt som passar. Tur Nilla kan ^^

Fräsigt kommer de bli! hoppas bara de räcker med 10:or i Trail skorna! :)


Nu ska jag klä på mig å rulla till stallet igen. Hörs senare kanske :)


Hooooj!   

Av Malin - 11 juni 2014 13:25

Ligger i söffan å kollar De okända. Ska snaaaart ta tag i disken x)

Presentation


Malin
23 år
Diplomerad hästmassör

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7 8
9 10 11 12 13 14 15
16
17
18
19 20
21
22
23 24 25
26
27
28
29
30
<<< Juni 2014 >>>

Senaste inläggen

Sök i bloggen

Min Gästbok

Tidigare år

Kategorier

Arkiv

Balla länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards