MalinWiberg

Alla inlägg den 24 juni 2014

Av Malin - 24 juni 2014 22:42

Hej på er! :)

Sitter i soffan, chillar å varvar ner lite innan sovdags.. borde dock tagit en vända genom duschen först, så de får la bli de snart..ska blogga först ^^


Idag, hm.. vaknade sent, sov till 11 typ.. FETT skönt dock :D behövde sova ut lite. Åt lite frulle sen knartade jag å hundarna upp till stallet å fyllde på lite spån i boxen (som redan var mockad av en snäll kusin :)) Sen plockade jag in Maxen å tvättade hans hovar. Nilla var i stallet så ja passade på att be henne skära bort lite skit i strålen. Nu ska vi fasen bli kvitt rötan!

Därefter följde vi (jag å hundarna) med nilla hem till Dennis, käkade lite mat å rullade vidare till Snällebo, fixade hovarna på två hästar å red en liten kort vända. Sen åkte vi alla vrålhungriga till mig igen å käkade pizza, Elias kom förbi en snabbis å delade pizza me mig samt hämtade ett bensinkort :) lillpöjken åker egen bil å ska tanka ;P

Hundarna e heeeelt slut, ligger å snarkar som små troll :)


När matkoman släppt åkte vi till kaninerna, matade å vattnade dom. Möttes av en VRÅLHUNGIG Loka i dörren, hon spran gut å slängde sig över gräset... Den lilla tösen behövde fylla på energidepoerna snabbt för hon hade minsann levererat idag/inatt. Jo jo, ett bo fullt av ungar hittade jag där inne :) Wiiie, så mys!! vet inte hur många lr så men de får ja ta reda på om några dagar, nu ska jag bara hålla tummarna att dom klarar sig :) de var inte så väldans mycket ull över dom men hoppas de e tillräckligt eller att hon fyller på lite sen :) hihi!

Nu har iaf äntligen båda mina honor fått sina efterlängtade kullar :) å de e så mysigt å komma in i kaninstallet nu när man blir mött av 14 kaniner i full fart mot dörren xD blir kul å se hur de blir när Lokas kull kommer i full fart mot dörren med ;) haha!


Efter kaninerna åkte vi till stallet :) Väl hemma igen släppte jag ut Saga en vända i soffan.. hon mös lite me Turbo sen skutta hon in i buren igen.. :P

Nu ska jag söva! en dusch först.... om ja orkar .. xD


Natt natt!   

Presentation


Malin
23 år
Diplomerad hästmassör

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7 8
9 10 11 12 13 14 15
16
17
18
19 20
21
22
23 24 25
26
27
28
29
30
<<< Juni 2014 >>>

Senaste inläggen

Sök i bloggen

Min Gästbok

Tidigare år

Kategorier

Arkiv

Balla länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards