MalinWiberg

Alla inlägg den 25 juni 2014

Av Malin - 25 juni 2014 22:20

Ja vene om man kan kalla de en "ruff day" men de känns så just nu i min kropp som typ är döööööslut ^^

Har åkt lite bil me lillebror på "morron" (kl va typ 14 tror ja x)) vi åkte till kaninerna å förbi hästarna en sväng. hundarna va med :)

Så fort vi kom hem ringde kusin å fråga om ja ville me till stan så jag kunde gå till bibblan å låna böcker som ja måste läsa i min utbildning som drog igång idag :) Ska plugga till Diplomerad hunddagisfröken på distans :) så jag kan dra igång mitt mobila hunddagis sen :) bibblan hade tre av sju böcker xD ska hämta en till i Ö-rum på Fre. men dom andra får ja se om ja hittar på annat håll...


När vi kom hem från stan va ja svinhungirg! hällde i mig käka å sen plockade Denise upp mig så drog vi till stallet :P plockade på Max alla fyra skorna idag å sen red vi en tur i Skritt, TRAV å galopp genom bynn :P Sen körde vi Master ett varv runt kyrkan :)

Kom hem lagom till regnet föll. Nu har jag pratat me Ante en stund i luren, ätit lite kvällsmacka, matat hundarna en sista gång idag, vatt ute me dom å matat Saga.. Maja fick mat förut :P

Tror ärligt talat att Maja tkr att Saga är äcklig lr ngt xD hon e fett intresserad å sitter på buren å glor på nah men om hon kommer fram å nosar tillbaka vänder Maja röven till xD haha ser så fult ut...


Ska nog krypa ner under täcket å läsa lite i en av böckerna nu innan ja blir för trötter tror ja :)


Hööörös imörn! Natt   

Presentation


Malin
23 år
Diplomerad hästmassör

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7 8
9 10 11 12 13 14 15
16
17
18
19 20
21
22
23 24 25
26
27
28
29
30
<<< Juni 2014 >>>

Senaste inläggen

Sök i bloggen

Min Gästbok

Tidigare år

Kategorier

Arkiv

Balla länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards