MalinWiberg

Alla inlägg den 4 februari 2014

Av Malin - 4 februari 2014 15:52

Tjabba.


Nu är jag hemma från stan å mätt i magen har ja blivit med, skönt!

Ska snart ut å kissa hundarna men tänkte blogga lite först..


Ante tvättar idag :) å städat badrummet har han me gjort! Har dock inte kollat hur de blev än men de blev nog bra.


Hade möte med min jobbcoach på Miroi idag, pratade lite allmänt om allt typ.. ja vill fortsätta utveckla "mitt" företag nu, öppna upp nya dörrar å andra målgrupper :) vore inte fel.


Ska iväg till ponnyn en stund snart, ska skrubba hans hovar å fota bakhovarna (om ja kommer ihåg de) såg en konstig sak på båda bak som ja vill fråga ngn som kan om :P ska se vad Nilla säger om de, kanske e ngt dom diskuterat på kursen..


Ska väl sakta men säkert börja packa lite inför resan på Torsdag me. Måste fixa lite papper inför Socmötet imorn me.. 


hade typ massa ja ville skriva förut men nu fick ja sån jäkla matkoma så allt försvann ur huvet på mig xD


Kanske bloggar mer sen ist..


Hej sålänge!

Av Malin - 4 februari 2014 02:02

Jag kan inte sooooova... -.-'

Presentation


Malin
23 år
Diplomerad hästmassör

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5
6
7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28
<<< Februari 2014 >>>

Senaste inläggen

Sök i bloggen

Min Gästbok

Tidigare år

Kategorier

Arkiv

Balla länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards