MalinWiberg

Alla inlägg den 22 februari 2014

Av Malin - 22 februari 2014 19:54

Intar mammas å pappas stora tv å kikar mello ikväll, hundarna lånar Nickos leksaker hälsa å tacka mamma ;)
Testar nya chips me, grill å vitlök. Helt okej enligt mig :)

Av Malin - 22 februari 2014 16:00

Hej folket!

Ja sitter i söffa i understället å fryser om fötterna xD

Kom hem för en stund sen från stallet..


Vaknade imorse, ensam i sängen, lr ja nästan ja hade ju djuren där me x)

 

Klev upp å tog en promenad me Turbo i solen, hittade på några snödroppar :) *Vååååår*


   


När vi kom hem igen käkade vi frulle, å gick iväg till stallet å mötte upp Denise för en ridtur i skogen :)
Underbart väder å Turben va lycklig å få följa ännu en tur ^^ Energin tar ju aldrig slut i den hunden.. lr jo, nu är den slut xD

Som vanligt plockade Turbo massa pinnar som han bar runt på å kämpa med x)


       

Jag, å kusin hjälpte mig, verkade framhovarna på ponnyn igår, ska ge mig på bakhovarna imorn :) sen ska ja för hoppningsvis göra de lite oftare själv :)

Ska ta med hovkniven till far mig i veckan så kan han slipa den åt mig med en gång, den va tyvärr inte så jäkla bra xD men raspen duger :)


Nu ska ja klä på mig nå vettigt å knarta ner på Ica å köpa godis, varför? jo, för att jag vill å skrier i resten. Tydligen en sån person jag är xD


Skål på de!

Presentation


Malin
23 år
Diplomerad hästmassör

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5
6
7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28
<<< Februari 2014 >>>

Senaste inläggen

Sök i bloggen

Min Gästbok

Tidigare år

Kategorier

Arkiv

Balla länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards