MalinWiberg

Alla inlägg den 14 februari 2014

Av Malin - 14 februari 2014 21:46

I tre år har du hängt med mig nu å för varje dag som går när jag ser dig sitta i min soffa så blir jag påmind om vilken otroligt underbar å fantastisk människa hon är som förde oss samman. Du må vara en leksak i mångas ögon men för mig är du en symbol för äkta kärlek å syserskap.
Älskar å saknar dig Nilla-pilla-pussrumpa :D

I love you this much :)

Av Malin - 14 februari 2014 20:08

Hej hej!


Idag var jag tillbaka på jobbet igen, äntligen!! :D

Höhö, nä ja skojja xD ja va tillbaka på jobbet men så jäkla nice e de ju förståss inte ;P "De duger i krig" som min karl skulle ha sagt ^^

Nu sitter ja i soffan, suger på en chokladbit å dricker cola, både nyttigt å gott :D Va till mamma å pappa å fick lite käk i magen efter jobbet, sen vidare till ica å stallet.. Där va de kaos, typ folk å hästar å bilar överallt xD jag som bara skulle dit å kvällsfodra. Men hästarna va fortfarande ute å hade inte fått sitt "lunch/middag"s hö. Vilket iof inte gör mig ngt, jag vill att ponnyn ska va ute så länge som möjligt men han va nog hungrig*100 så han njöt av å gå in i boxen å trycka lite hö ^^
Tänkte gå tillbaka å fodra kvällen senare, typ 9 el 10 ikväll men Kerstin va snäll å tog/tar de åt mig för hon skulle ändå rida typ nu :P min hals e fucked up nu asså, så ja rider nog ponnyn imorn ist, ska komma på nå bra mot halsen ikväll ist.. :P


På Tisdag ryker tand nummer 2 oxå. Fett skönt! Dom kan dra ut den hos tandläkaren, behöver inte operera ut den, skönt! men de kommer iaf bli flytande föda i två veckor igen med all sannolikhet.

Sen spetsar ja öronen mot operation av tand nr 3. så ja blir klar me denna skit snart! *Pepp*

Hoppas bara ja kan hålla näringsintaget uppe så ja inte blir lika nergången efter nästa tand som första.. pallar inte tappa mer vikt lr inte orka ngt... vill kunna hålla igång även att ja har ett hål i käften extra xD


Nä fy donk, örker itne skriva mer på denna sega jäkla data.


Heeeejrå!


   

Av Malin - 14 februari 2014 13:40

Fikapaus!

Presentation


Malin
23 år
Diplomerad hästmassör

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5
6
7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28
<<< Februari 2014 >>>

Senaste inläggen

Sök i bloggen

Min Gästbok

Tidigare år

Kategorier

Arkiv

Balla länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards