MalinWiberg

Alla inlägg den 19 februari 2014

Av Malin - 19 februari 2014 20:03

Hoppla!


Sitter i söffa i långfillingar å suger på en ask me vindruvor. lr ja vindruvorna i asken.  kollar på tv samtidigt, så mkt saker som mäjligt på gång samtidigt, då trivs ja -.-

OM MAN KUNDE SLAPPNA AV NÅNGÅNG!


Aja, gör de sen, ska duuuuscha varmt å skrubba av mah massa hästdamm ^^


Har klarat mig på en alvedon idag, lr ja jag har gett mig fan på å klara mig på bara den ^^ 
Va till stallet förut å massera lite, busa lite på banan me Max oxå, gick inte så bra idag.. han ville va inne å käka å ja va blöt å trött xD men har vi bara en "down-dag" per vecka så e jag näjd :) å nu va de bra länge sen vi hade en sån :P så den bjuder ja på idag!

Imorn ska vi ut i skogen igen, nu har vi nött ridban ett tag så ja känner att både Max å jag vill ut i skogen å andas igen! :)

Ska dock inte bli så trevligt väder imorn, men ja vill rida iaf.. lr om vi tömkör ut i skogen en vända, en hund kanske vill följa med.. hm, ja jag får klura vidare lite på hur å vad ja ska göra :)


På Fredag kommer kusin ner igen :) hon ska fira sin gubbe som fyller 30 :D

Om hon hinner ska hon hjälpa mig å verka Max med :) 


Nä, nu ska ja glo vidare på Sveriges Mästerkock!


Hoj!

 
Gullponnyn! :) Ser ni vilken slank å fin pojk han är ;P Höhö, iaf när har lyfter buken över hindret :)


   

Vill ut å springa i min jacka nuuuuuu!!

Av Malin - 19 februari 2014 11:58

Asså hallå, nu ska ja berätta ngt fruktansvärt korkat som jag inte kommit på förrän nyss!


Såhär, ja har en vattenflaska som ja fyller på me vatten, gott, kallt vatten från badrummet för där inne blir de kallast å godast. Den flaskan dricker jag av när ja e törstig liksom. sen är de lättare å se hur mkt vatten ja får i mig på en dag om jag vet att flaskan rymmer 5 dl. brukar dricka 1-2 st/dag

Hur som helst, igår när ja drack så smakade de verkligen INTE gott! -.- smakade järn å de va inte som de brukar.. tänkte att de kanske behöver spolas lite längre innan ja fyller på...

Nä, de blev inte gott, bara äckligt å smakade massa järn!


Ni har säkert redan kläckt "the thing" men asså, HALLÅ??!!


DU BLÖDER I KÄFTEN MALIN! HUR SMAKAR BLOD I VATTEN???

JÄÄÄÄÄRN!


Omg, de e mig de e fel på inte vattnet.


Så nu har ja kommit fram till vf de smakar blää å kan förhoppningsvis fortsätta dricka äckligt järnvatten utan att skylla på ledningarna..


Tack för mig, hej!

Presentation


Malin
23 år
Diplomerad hästmassör

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5
6
7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28
<<< Februari 2014 >>>

Senaste inläggen

Sök i bloggen

Min Gästbok

Tidigare år

Kategorier

Arkiv

Balla länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards