MalinWiberg

Alla inlägg den 20 februari 2014

Av Malin - 20 februari 2014 23:37

Alltså när man jobbar en dag i veckan så vänder man på dygnet, de finns inget annat, de e bara så.. klockan ringer om nästan 7 h å jag e lååååångt ifrån trött. Brukar ju va uppe till 2-3
på natten å sova till 10-11.. detta är inte lätt.
Men samtidigt inget jag stressar upp mig för, menar, en dag kan man va lite småseg på jobbet.

Gonatt då!

Av Malin - 20 februari 2014 20:43

Hej folket! :)

Nu är ja tillbaka i soffan å tänkte blogga lite, har haft fullt upp idag.. vatt me Antevante till mamma å pappa, plockat in posten å sett så huset stod kvar ;P Ante lånade rakaparaten å klippte av sig håret när vi va där me, kort å fint igen :) Även att ja tkr han e fin me längre hår me :) huvudsaken är att han trivs!

När vi va klara me allt stök där åkte vi ner på konsum å handlade, ja skulle hem å fixa matlåda till imorn, men vi va så jäkla hungriga så vi beställde pizza å käkade de innan vi åkte hem till bynn, väl hemma bytte ja om å gick till stallet.

Denise-fis <3 skulle dit me :) vi mockade å fixade sen tog vi en tur i bynn me hästarna, tror nästan de tog 2 h :P men de va mysigt :) rida lite längre där me :)
Jag sträckta ut jumskarna till MAX (red barbacka) å Denise krascha en lyktstolpe å Player förgrep sig på ett blomarangemang xD höhö..
Va kul iaf å komma ut, ponnyn va pigg å knarta på rätt bra fast de lev en hel del asfallt :)

Denise köpte hem rasp å hovkniv idag me så i helgen ska jag ta mig ann ponnyns hovar, får se om Nilla hinner ge mig några tips å idéer innan hon åker hem igen. :)


Nu har ja iaf slängt ihop en matlåda till imorn å är redo för lite jobb x)

Nehe ni, softa vidare i soffan me djuren å tv:n

Simma lugnt!



Fin-töserna!

 

Av Malin - 20 februari 2014 01:27

Saknaden är sjukligt stor.. de stora, svarta hål i mitt bröst du lämnade efter dig kommer aldrig växa igen -.-

Hur länge ska de behöva göra ont?

Jag behöver dina sms, telefonsamtal, kramar och välskrivna brev!!
Varför hör du aldrig av dig ? :'/

Jag är såå mörk utan ditt ljus!

Presentation


Malin
23 år
Diplomerad hästmassör

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5
6
7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28
<<< Februari 2014 >>>

Senaste inläggen

Sök i bloggen

Min Gästbok

Tidigare år

Kategorier

Arkiv

Balla länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards