MalinWiberg

Alla inlägg den 17 februari 2014

Av Malin - 17 februari 2014 17:46

Hej hopp! jag överlevde tandläkaren.. dock skulle jag lagat ett hål men eftersom dom inte vill bråka så mkt me min fuckade tand (som ska dras ut imorn) så lagade dom inte de hålet dom skulle utan hittade på två andra, varav de ena var ett hål under en lagning (jävligt skillad tandläkare som lagat de hålet en gång i tiden.. x)) Så sammafattningsvis blev de 1600 kr för två hål som varken fanns lr skulle lagas innan idag      


När bedövningen i näsan (och munnen) släppt tog ja mig till stallet, mockade å fixa lite.. Sen tod Denise å jag ut pållarna på banan för lite löshoppning :)

Dom va jätteduktiga bådatvå! :)
Maxen hoppade jättefint å vi testade lite höjd på slutet :) 1 meter kom vi upp i å nöjde oss där :) Tycker om hur han taggar till när de ska hoppas :) Bjuder på några bilder som Denise tagit :)


Nu sitter ja i soffan å myser ner mig mellan hundarna å kollar lite tv :P ska snart ut på en liten tur runt kyrkan tänkte jag. 

Halsen börjar värka nu igen -.- så ja sitter väl still en stund till iaf xD


Nä, nu tar vi lite bilder ist, ja kommer inte på nå mer å skriva nu x)


                   


Gosponny! <3

Av Malin - 17 februari 2014 10:49

Ska snart gå till tandläkaren IGEN. Idag ska de lagas ett hål -.-
Börjar bli fett less på alla jävla tandläkarbesök nu... blir 5:e gången i år idag.. x) jävla tänder!

Presentation


Malin
23 år
Diplomerad hästmassör

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5
6
7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28
<<< Februari 2014 >>>

Senaste inläggen

Sök i bloggen

Min Gästbok

Tidigare år

Kategorier

Arkiv

Balla länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards