MalinWiberg

Alla inlägg den 28 februari 2014

Av Malin - 28 februari 2014 22:53

Vaknade kl 06.15, jobb idag.
Jobbade på bra halva dagen, sen ringde Soc.. Örker inte gå in på detaljer men som jag nämnde i tidigare inlägg så är mitt/vårt ändå hopp att soc inte börjar fucka nu, men så var ju självklart inte fallet. fuck fuck fuck, ja sparka på dom som ligger ner, de e så samhället är uppbyggt. 

Jobbade vidare å höll humöret uppe, mkt tack vare min goa polare Denise <3

Fick ett mess från Dennis att kusin va på g ner å dom ville umgås ikväll, va dock inte så jäkla sugen på de efter samtalen med Soc. 
Men när ja kom hem å pratat lite me sambon, kommit ner på jorden och insett vilka jävla svin myndigheterna är kom Tårarna och ångesten som ett slag i magen. 
La mig i sängen å ringde Nilla, alltid skönt me lite "prata om annat samtal"
Kom iaf fram till att jag skulle åka till Nilla å Dennis en vända å säga Hej typ så ja snorade färdigt, tog på mig kläderna å knarta ut i bilen, åkte via ponnyn å fixa käk åt han samt myste lite, fck lite tröst. Sen åkte jag till mamma å lillebror, pappa va på innebandy. 
Där prata vi lite, ja fick chips å godis ^^ å så hittade ja ett kuvert i frysen som Nilla hade fryst in innan hon åkte hem till Dalarna förra helgen. "Malins frysta tillgångar" stod de på. Innehöll en mkt välkommen slant :) Hon är såååå söt min kusin! helt jävla oslagbar! :) Blir rörd av bara tanken på allt gott som finns i den människan asså! :)


Sen åkte jag över till herr å fru D å N :) fick lite käk, sen lyssna vi på lite låtar som Dennis gjort å jag fick även höra min brors inspelningar :) Om jag får säga det själv så var det långt över mina förväntningar, han har ju skills grabben :)


Sen rulla ja hemåt, nu är ja hemma.. har klippt en kladdkaka å en flaska vatten, ska snart tippa i säng. trött som ett litet barn efter ett långt julfirande.


Det är konstigt hur saker och ting kan ändras likt en vind som byter riktning. 

Idag har jag fått många täcken på att du gått med mig, funnits nära och hållt mitt huvud över ytan. Vet oxå att du kommer hjälpa mig upp om vattnet blir djupare. Jag är inte längre rädd för framtiden, vart allt ska ta vägen, vad folk ska tycka. Jag gör mitt bästa oavsett och det är de som räknas.
Oavsett om jag dör fattig så är jag ändå rikare än många andra.

Älskar och saknar dig mormor   


Gonatt!

Presentation


Malin
23 år
Diplomerad hästmassör

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5
6
7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28
<<< Februari 2014 >>>

Senaste inläggen

Sök i bloggen

Min Gästbok

Tidigare år

Kategorier

Arkiv

Balla länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards