MalinWiberg

Alla inlägg den 13 februari 2014

Av Malin - 13 februari 2014 19:25

Hej där!


Nu har ja landat i soffan framför tv:n me en Svamp Bob-kaka x) å cola :)


Klarade av tandläkaren idag, vi bestämde att jag måste genomgå tre operationer ist för två så dom ska ringa upp mig imorn å se när ja kan ta bort nästa AKUTA tand -.- hoppas de blir snart!

Aja, inge å whina över, vem som helst har väl 15 lök å hosta upp på käftis-räkningar.. x)

Jag vill bara bli smärtfri, pengarna skiter ja i... jag kan iaf inte betala de ^^


Efter tandläkaren drog ja å Denise till stallet för å rida en vända i bynn.. vi bytte hästar. Va kul å rida travare igen ^^ de e lite annat å åka på en sån än min lilla, trygga ponny som inte känns att han rör sig ens x) mer häst å jobba med liksom :P Men de va kul! :) väckte gamla goa minnen :P


Efter stallet sprang ja in på ica å köpte lite frulle te morrondagen.


Nu ska ja se Farmen för första gången denna vecka. Har vatt i stallet alla andra dagar vid denna tiden xD


Hooojt!


Fröken Player :)


 

Av Malin - 13 februari 2014 10:05

Gomorron på er! Å grattis till mig ^^
Grattis till vadå? De ska ja berätta!

Förkylningen såklart!

Vaknade för 15 min sen å har redan hostat upp en hel elefant i toan, ont i halsen, snorig å täpt på samma gång... kände mig febrig igårkväll, får se om de kmr tillbaka med. -.-
Men ja har tandläkaren idag å jag SKA
jobba imorn.

Hej sålänge!

Frukost

Rynkig-nyvaken-ynklig-häxa

Presentation


Malin
23 år
Diplomerad hästmassör

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5
6
7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28
<<< Februari 2014 >>>

Senaste inläggen

Sök i bloggen

Min Gästbok

Tidigare år

Kategorier

Arkiv

Balla länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards