MalinWiberg

Alla inlägg den 10 februari 2014

Av Malin - 10 februari 2014 21:06

Hejsan!
Nu är jag hemma i fina Småland igen, skönt men samtidigt tråkigt. Saknar Sälen, ja liksom hör hemma där på nå vis :) Trivs där! Hade hur som helst jäkligt sköj å längtar redan till nästa gång ja åker upp :)


Idag har jag, Ante å hundarna vatt hemma hos pappa. Nilla å Dennis kom dit me :)
Blev kvar ganska länge å passade på att byta bil me mamma innan vi åkte hem igen. Åkte via kaninerna å fixade hos dom, Lakriis har hoppat över till Brudarna, utan rivsår eller bråk så han får väl bo där då :P Han verkar iaf glad å få bo me dom ist för dom me han, större utrymme plus att han å Loka kommer å möter mig i dörren :) *Mysigt*


Väl hemma var ja jättehungrig så ja slängde in kroketter å körv i ugnen å åkte till stallet, tänkte att ja hinner pussa på ponnyn å mocka å så medans maten blir klar.. 
När ja stog där å mocka kommer Denise å skrämmer mig x) DÅ kommer ja på att jag skulle masserat hennes häst idag! Fett pinsamt att man glömt ngt sånt >.< Men de gick bra att göra imorn ist så de ska ja komma ihåg då ;P

Ska in till stan en vända imorn me å visa upp mig.. HATAR att va där men är tvungen! -.-
Ska ringa på ett jobb me imorn, hoppas ja får nå nytt snart så vi får in lite pengar!


Apropå de så ska ja betala en räkning nu.


Hörs!


   

Presentation


Malin
23 år
Diplomerad hästmassör

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5
6
7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28
<<< Februari 2014 >>>

Senaste inläggen

Sök i bloggen

Min Gästbok

Tidigare år

Kategorier

Arkiv

Balla länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards