MalinWiberg

Direktlänk till inlägg 12 februari 2014

Mysponny

Av Malin - 12 februari 2014 20:53

Jag har helt klart den bästaste ponnyn :)
Va precis i stallet å lekte me han på banan, vi lekte med "långa tyglar" har dock inga sånna så ja tog mina tömmar, funka de me :)

han jobbade på bra i skritt å trav :) MKT bra i skritt må  ja säga :D tog en galopp. Han blir dock jäkligt pigg i galoppen så de e svårt att bibehålla den, han springer gärna iväg eller sprätter omkring då ist x) Sötnöten min <3
Han har ju som sagt lite attityd plutten å den visade han idag x) När han tyckte att jag krävde lite mkt så sa han de me både bog, öron å bakben x) knas.. tur man hinner me å se vad han tänker så ja hinner korrigera i tid x)


 

Vi avslutade med en yoga åt varje håll å en bugning åt varje håll sen gick vi in :)


Imorn ska ja rida en vända tror ja, om inte min kropp strejkar.. känns som ja e påväg å bli förkyld -.-

Ska rida i ljuset iaf i sånna fall :P Innan tandläkaren >.<


Nä, nu ska ja softa ett tag i soffan innan sängen, har hållt igång hela dan så ja e värd å sitta stilla ett tag...


Hejrå!

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Malin - 14 september 2015 20:08

Måndag idag, å första dagen på min utbildning är klar :) massa nya intryck, okänt folk, nerver, spänning å truckar.. men nu är som sagt första dagen gjord å jag kan slappna av lite granna ^^ Vet ju på ett ungefär hur allt kommer vara om dagarna nu. ...

Av Malin - 12 september 2015 16:00

Men vet ni vad?! Snart är dom slut, finito, no more work on saturdays!! Jo, för jag sa upp mig igår.. såå skönt! Kommer behöva mina helger framöver nu.. för... *trumvirvel*... på måndag börjar jag en tre veckors utbildning (truckkort) sen börjar jag...

Av Malin - 8 september 2015 20:32

Hej där! Ser ju faktiskt att ni är några stycken som läser min blogg å jag får väl be om ursäkt till er nu eftersom jag inte bloggat på ett tag.. *skärpning* Har varit utanför Göteborg Tor-Mån å jag måste säga att det var galet kul å väldans beh...

Av Malin - 1 september 2015 16:34


Hej på er! :) Idag sov jag länge, vaknade iof till en vända å släppte ut Lana mellan 7-8 men sen somnade ja om...nästa gång ja kollade klockan var den 10.30 !!! Galet. Tror inte jag sovit så länge sen ja va typ... 18 lr 19 ?! Skönt vare iaf ^^ ...

Av Malin - 31 augusti 2015 13:55

Nu har jag en chill - stund så jag tänkte passa på att blogga lite, passar på när de börja regna.. skulle ha dammsugit nya bilen men får ta de senare lr imorn :) Helgen som var nu spenderade jag i Dalarna. De va supermysigt å sååå välbehövligt! :)...

Presentation


Malin
23 år
Diplomerad hästmassör

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5
6
7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28
<<< Februari 2014 >>>

Senaste inläggen

Sök i bloggen

Min Gästbok

Tidigare år

Kategorier

Arkiv

Balla länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards