MalinWiberg

Alla inlägg under februari 2014

Av Malin - 3 februari 2014 13:48

Hej på er!

Sitter inne i stan nu, skriver på en för mig "ovan" dator så ni får väl räkna stavfelen xD


Är på Miroi igen, har spånat över platsbanken lite snabbt, hittat tre jobb jag ska söka när ja kommer hem, har inte tillgång till mitt CV här -.- *lyckat*

Har läst lite bloggar, FB å ska snart rulla över på hästannonser.. sen e de väl hemdags xD lr ja, om ett bra tag iaf...


Har ringt å avbokat min tandläkartid imorn iaf, blir för tätt inpå operationen å försöka laga en tand imorn..


Pratat lite me Nilla å, vi har visst fått en helt egen stuga till helgen om de e så att jag åker upp :) vore kul å komma iväg redan på torsdag då ist, så ja kunde komma hem på söndag ist för måndag.. men vi får se, ska prata lite mer med mor å far, dom verka vilja hänga me upp te dalarna me, om bilen ändå åker.. :P


Varför känner jag mig alltid så inlåst när ja e här? xD sitter alltid vid fönstret å längtar ut till trafiken å mullret utanför xD längtar hem liksom... till vadå? en plats i soffan å INGET att göra... hur mkt bättre e de egentligen?

Måste lära mig att jag skapar min verklighet.. mitt humör, min inställning till saker å ting.. JAG avgör om de ska va kul eller tråkigt... Jag.


nehe ni, ja ska tröka vidare lite till... slutar om två timmar ^^ meeeen eftersom jag aldrig tar ngn fikarast så smiter jag om en timme ist :) tkr de e rättvist, liksom alla tanter går på fikarast i minst en timme... då kan ja ta min rast i bilen påväg hem...


Hojt!


 

Av Malin - 2 februari 2014 21:40

       

Vore såååååå välbehövligt! <3

Av Malin - 2 februari 2014 19:58

Hello!

lyckas alltid dra igång ett inlägg på bloggen när ja egentligen e upptagen me tv:n xD Nu är de Farmen jag ska se..
Får blogga snabbt :)


Idag har ja ridit en sväng på ponnyn :) Denise å Player va me ut. 
De va iaf mysigt å komma ut en vända även att ja egentligen planerat lite annat me ponnyn, men de får vi ta en annan dag :) livet e inte slut än ;P


Imorn rullar en ny vecka igång, ska ge mig in till stan några timmar iaf.. -.-


Va iväg en vända till mamma å pappa å käka lite göttans som lillebror lagat :) baconlindad kycklingfilé me ris, currysås å sallad :D Gott å väldans tjusigt upplägg :)


Nehe ni, ja vene va ja ska skriva mer.. xD har inte gjort så mkt mer skojjigt idag xD


Får blogge mer imorn lr nå.


Hoooooj då!


 

Katt i påse- Sket på-se :D

Av Malin - 1 februari 2014 20:20

Hello folket! :)
Nu har ja landat i soffan framför melodifestivalen :) Nu ska Linus Svenning sjung... :D han e så duktig :) 


Känner mig lite mer som en människa idag, inte lika svullen längre å kan "tugga" lite bättre xD lr ja, jag mosar maten med tungan mot gommen x)


Va ute me Sandra å Denise å tolkade lite efter Maxen idag, han va piggeln å galoppade iväg några ggr x) meeen ja lövar han ändå ja :D tkr de e såååå mys när han har energi å attityd :D <3

   

Btw, Linus låt va inte så bra x/ han kan såå mkt bättre! såg lite naken ut när han inte hade sin gura :P


Pappa å jag avslutade Albins liv oxå, hemskt? ja de kan man tycka dock märkte vi att Albin med all säkerhet är väldans tacksam för hjälpen, när vi tömde på blod fanns de inget å tömma.. :/ antagligen hade han haft blodmask lr liknande som tagit allt för mkt blod av han, inte en chans att han hade återhämtat sig efter en sån behnadling tyvärr så nu fick han de som var bäst för han.


 
Älskad från första stund <3


å jag fick lite mer kött på benen, nu vågar jag säkert sköta mina egna köttisar senare :)


Btw, kanske får bebisar om en vecka så de hoppas ja på nu :)


Ante jag å hundarna åkte till mamma å pappa, käkade lite pizza sen.. lr ja, ja mosade lite pommes å sås x) men guuud så gott de va :)

Dock tror ja inte min buk ville ha så mkt mat på en gång efter dessa dagar me soppa xD men ja får väljna den sakta ist :)


Nä, nu ska ja glöta vidare på tv:n...


Hoj! :)

Presentation


Malin
23 år
Diplomerad hästmassör

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5
6
7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28
<<< Februari 2014 >>>

Senaste inläggen

Sök i bloggen

Min Gästbok

Tidigare år

Kategorier

Arkiv

Balla länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards