MalinWiberg

Alla inlägg den 1 januari 2014

Av Malin - 1 januari 2014 20:50

Hej folket!


Sitter som vanligt i soffan när ja bloggar xD

Trycker i mah lite jordnötter i brist på ork att fixa nå vettigare käk. Full rulle idag me, kom precis hem från jobbet som hästvakt. Ska köra på några dagar till :) Blir bra me klirr i kassan dä :D

Kusin e på g ner från Dalarna nu, hon stannar tills på Måndag :) Niiice!

Hon å jag ska slita av skorna på min ponny imorn, LÄSKIGT!! O_o Men de kommer bli braaaaa till slut blir det de, de vet jag  :) tålamod är nyckelordet!

Han har ju käkat sitt pulvet ett tag nu, hoppas de har börjat hjälpa lite iaf :) Tycker (om jag inte inbillar mig) att hans njurar inte är lika svullna längre.. :)


Va ut på en tur idag me Denise å Sandra, ja red Hajda för Sandra red Max.

 

Imorn ska vi ut på en tur till, kl 11 ger vi oss av. Idag kom vi inte iväg förrän kl 15 typ, så de hann bli mörkt å feeeett kallt -.- frös som fan när ja kom hem så de fick bli en varm dusch innan ja åkte vidare till nästa stall :P


Tror jag ger upp hoppet om kaninerna nu med, iaf dräktiga kaniner xD Idag är de 35 dagar (om ja inte säger fel) så jag antar att flickorna går tomma. :/ De e synd på sätt å vis för ja har sett fram emot bebisar så länge, samtidigt som de e bra för nu ska jag ta tag i dom ordentligt å få klorna klippta! Har ju avstått de ett tag nu pga att ja inte vill stressa å klämma på dom i onödan, dom tycker ju inte riktigt om att bli klippta xD Iaf inte Zafira...

Får se när ja hinner ta tag i de. lär ju va ljust ute då.


På fredag e de jobb igen -.- inte pepp för fem öre! Dock vet ja inte när var lr hur ja jobbar så de lär ju chefen berätta först xD Örker inte bry mig just nu. De e upp till henne att informera om sånt...


Nä, nu ska ja gö nå annat ett tag... lr ja, ska inte blogga mer iaf x)


Heeeeejdå!

Presentation


Malin
23 år
Diplomerad hästmassör

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1
2
3
4
5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18
19
20 21
22
23
24 25 26
27 28 29 30 31
<<< Januari 2014 >>>

Senaste inläggen

Sök i bloggen

Min Gästbok

Tidigare år

Kategorier

Arkiv

Balla länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards