MalinWiberg

Alla inlägg den 3 januari 2014

Av Malin - 3 januari 2014 21:20

Hello!

Kom hem fär en stund sedan, har vatt borta hela dan känns de som.
Sov som en påse skit inatt, somnade vid 2 typ, halv 2 kanske kl va.. vaknade vid 4, somnade igen å klev upp vid 8. Åkte å jobba, sen till stallet, överum, hem å käka, stallet å till gladhammar. De har gått i ett kör helt enkelt.


Umgåts me Nilla å Denise :) kul!

Nilla va me till Överum först, hon satt å matade mig me jordgubbar å kolasås i bilen ^^ haha! gött ;P

Känner inte att jag orkar skriva så detaljerat idag xD men ja luddar väl på lite bara...


Nilla har vatt i stallet idag, verkat Hajdas hovar å när ja kom dit va hon kvar, hon hade mockat å köpt spån å köpt en ny krubba å en säck me jag-minns-inte-vad-det-heter-men-det-är-typ-betfor-fast-till-fånghästar till mig :D WOW!

vilken kusin va :D gullunge! <3 När ja frågar vad ja blir skyldig så ja kan sättain/ge henne pengar för allt så säger hon bara att hon vill ge mig allt de O_O :D hihi! ja vad ska man säga, goare kusin finns inte, ni behöver inte leta, jag har den bästaste. punkt! 


Just de, för er som kanske inte förstår värdet i de hela, rent pengamessigt så snackar vi närmare 400 spänn !!


Imörn ska ja kliva upp tidigt igen, kl 8. Sen ska ja åka å släppa ihop lite hästar, hoppas de går bra å att dom funkar ihop :)


Sen ska Nilla å jag leka typ hela dan :) Vi ska käka tacos å glo film me Ante å djuren :) mysa me Max å kanske dra av skorna *IIIIH* Om matte vågar xD höhö! nä fy fan, nu gör vi de! vi kan ju börja me bakskorna imorn iaf ^^ bara å se lite hur han rör sig utan...


Har fortfarande inte fått nå exakt dag å tid när Iva kan komma ut å verka hovarna men om inte annat kan Nilla få göra de åt mig en första gång.. :P Kan ju ge henne några hundralappar fört ist :P

Dock lär ja ha ut Iva snart ändå eftersom Max ska gå från skodd häst till oskodd så är de mkt att rätta till i början, då vill ja helst ha "proffshjälp" Nilla är duktig, de säger ja inte annat om. men just sånna "problemhovar" är skönt om en utbildad fixar till i början så de blir så lite fel som möjligt :P


Nä fy fan, nu ska ja sätta mig i duschen, om ja örker. annars dör ja i sängen ist..


Gonatt!

Presentation


Malin
23 år
Diplomerad hästmassör

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1
2
3
4
5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18
19
20 21
22
23
24 25 26
27 28 29 30 31
<<< Januari 2014 >>>

Senaste inläggen

Sök i bloggen

Min Gästbok

Tidigare år

Kategorier

Arkiv

Balla länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards