MalinWiberg

Alla inlägg den 20 januari 2014

Av Malin - 20 januari 2014 15:38

Hej å gomorron igen!
Petade precis i mig ytterligare tre tabletter mot smärtan... tro de lr ej men inte fan fick ja nå vidare hjälp av käftis! fick inte ens starkare smärtstillande.. så ja trampar på samma ställe som innan, dock 700 kr fattigare.. Meeen de får soc ta! ja har inte råd..


Ligger i soffan å samlar kraft, är heeeeelt slut. inte käkat nå.. lr jo, mosade tre delicatobollar å svalde nyss ^^ Orka bry sig om att de kanske inte e bra osv, när smärtan å alla tabletter får mig att vilja kräkas av allt jag borde äta så nöjer ja mig bara jag får ngt i mig som inte vill upp igen.


Slöglor lite på hastnet, tänkte jag skulle köpa mig "ett plåster på såret" xD haha, drömma kan man ju iaf :)

Önskar jag kunde köpa mig lite ork te å mysa me min ponny jag redan har ja.. vill rida å hålla igång han men jag är sååå trött å har så djävulskt ont så ja törs inte -.- kan inte bita ihop, å om ngt skulle skrämma han lr mig så nog fan kommer ja bita ihop xD


AF har vaknat ur sitt ide nu, jävla slöfockar! nu passar de minsann att sätta press på mig. Sparka på dom som ligger ner, gör de! fuck ups.


Ska se om ja orkar få ihop nå taco-crepes lr nå snart... kanske ska sprutlackera toan först, magen mår ju inte som den förtjänar av alla piller.. blööööh!


Hej å hå, hur ska detta gå..

Av Malin - 20 januari 2014 06:51

Hej å gomorron!!
Ligger på soffan å väntar på att de onda ska försvinna så ja kan somna om... 4 h har ja sovit hittills. Vore skönt me en halvtimme till innan ja ska ringa käftis å trycka på dom! Pallar inte längre nu å de ska dom oxåfå veta! -.-'
Har för övrigt väntat en timme nu.. inte nog me att piller inte hjälper nå värst de tar tid för dom me... suck! Ge mig ett nytt liv tack!

Nä fy fan.

Gonatt me er!

Presentation


Malin
23 år
Diplomerad hästmassör

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1
2
3
4
5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18
19
20 21
22
23
24 25 26
27 28 29 30 31
<<< Januari 2014 >>>

Senaste inläggen

Sök i bloggen

Min Gästbok

Tidigare år

Kategorier

Arkiv

Balla länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards