MalinWiberg

Alla inlägg den 12 januari 2014

Av Malin - 12 januari 2014 14:12

Snön e här igen, å de e inte med måtta!

Vräker ner, har gjort sen ja vakna (å säkert lite till)

Har varit med hundarna hos kaninerna, fixade å donade, spikade å svor ^^ Nä då, de gick hyffsat bra å spika, men ja tror inte jag lyckades stänga ut lilla Lisa-fisa från Lakriis bur :/ hon e hal som en ål å tar sig in tammefan överallt xD meeeen ja hoppas han inte sätter på nah. vore ju inte den bästa kombon av kaninavel. Men jag är säker på att hon skulle klara av en sån förlåssning men jag vill ändå inte ha ungar efter dom två x)

Han verka iaf glad å få lite mer space, sprang runt å gned in sin doft överallt å skvälle kiss å muttrade. tror han va ganska sugen på brudarna -.-

Hoppas bara inte dom hoppar in till han dom närmaste dagarna, de e ju fortfarande lite mer honornas revis än hans :/
Aja, ska tillbaka snart å se vad dom har för sig :P

Ska även rulla till stallet å fixa lite, får se om ja tar ut Maxen på en promenad i snöyran :)


Sen ska jag även rulla till Galdhammar, en sista gång. mocka lite å så :)

När jag är klar med alla bestyr utomhus så ska jag ta tag i några räkningar som måste betalas idag..


Tänkte även ta mig till ica å handla lite till mina "detox-drinkar" som ja ska börja dricka :P bra för kroppen på nå vis ^^


Nilla å Johan åker hem idag, tror inte ja hinner träffa dom :/ men ja vet inte när dom åker iof :P


Nä, nu ska ja dra mig ut i snön igen. underställ på!


Ciao.


Just de, några bilder på Lakriis :D (han e stoooor :D)



Snyggingen :) å sååå trevlig :) de gillar matte ^^ (mindre å jobba med) 

   
Fick lite granris å pilla med :)
   

En bild på flickorna med :)
 


Presentation


Malin
23 år
Diplomerad hästmassör

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1
2
3
4
5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18
19
20 21
22
23
24 25 26
27 28 29 30 31
<<< Januari 2014 >>>

Senaste inläggen

Sök i bloggen

Min Gästbok

Tidigare år

Kategorier

Arkiv

Balla länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards