MalinWiberg

Alla inlägg den 8 januari 2014

Av Malin - 8 januari 2014 19:47

Hello!

Kom precis hem från ica, handlade en mjölk å hamburgare för våra sista pengar. Ante står vid spisen å ska fixa käk nu :)
Va hos mamma å pappa imorse å släppte in sotaren å kissade deras hund. Sen åkte jag till kaninerna, släppte ut "Lisa-fisa" å Albin i "betesburen", dom tittade lite på varandra sen käkade dom bara xD *Lyckad parning* höhö


Sen åkte jag till ponnyn, mockade å fixade.
Efter de åkte jag till Gladhammar å fixade lite där ute :) 

Har vatt fullt upp hela dan, har inte hunnit me hästen nå men hoppas ja hinner de imorn. 


Hann iaf ringa tandläkaren idag så på Fredag ska ja dit innan jobbet, fick tipset att käka 1 ibumetin+2 panodil mot smärtan och borsta de lilla som kommit upp av visdomständerna med klorhexidin O_O Tror ja skippar både de förstnämnde å  de sistnämnda.. Tabletterna e mer än slut, har redan käkat två paket av ibumetin å panodil sen julafton å har inte råd å köpa nå mer, så nu får dom fasen fixa käften på mig.
Tror de kommer bli operation ja -.-
Hur som helst så räknar jag med en hel del smärta!


Nä, nu ska ja sega vidare!
Hoj!

Presentation


Malin
23 år
Diplomerad hästmassör

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1
2
3
4
5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18
19
20 21
22
23
24 25 26
27 28 29 30 31
<<< Januari 2014 >>>

Senaste inläggen

Sök i bloggen

Min Gästbok

Tidigare år

Kategorier

Arkiv

Balla länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards