MalinWiberg

Alla inlägg den 9 januari 2014

Av Malin - 9 januari 2014 23:06

Hej å hå, luden tå!
Vad gör ni? :) Sooooover vah? Vore skönt, om jag kunde tagga ner å krypa till kojs så ja orakde kliva upp imorn vore de ju kalas :) Meeeeeen ja måste bara blogga lite först ^^ kommer iaf inte kunna sova för A sitter uppe å spelar vilket gör att ja måste stänga dörren för å slippa höra han snacka å när ja stänger dörren så börjar CP-katten kraffsa som besatt på dörren... Hon e fucked up, så e de bara. å Jo, jag är djurvän men det betyder inte att djur inte kan ha diagnoser xD lr ja, hon är väl egentligen bara understimulerad, men de får så förbli ett tag till för hon fuckar ju upp sina chanser att få va på balkongen å glo på andra kissar som bråkar där nere xD (Hon är självmordsbenägen)

Nog snackat om katten, vem bad mig berätta allt de xD lol!


Sitter i soffan, har tjockat godis å mackor å oboy å allt däremellan. Imorn ska ja te tandläkaren x)
Har mina "nya" springbyxor/tajts på mig :) liksom fastnade i dom när ja provade dom, fick dom idag av Denise... Asså jag FICK dom! :D Hur schysst e inte de på en sakla!? :D såååå gull!

Så nu ska de ut å röras på mig x)

Eftersom ja började dagen med att vara broke så käka ja ingen frulle innan en ridtur me Denise, Player, Max å Turbo, vilket självklart fick mig att ha liiiiiiiite kurvigt blodsocker xD va ganska sur å dryg ett tag. Men ja tyckte ändå ja rätade mig lite å försökte intala mig själv att jag överlever utan mat i magen, va glad på slutet iaf ^^ Haha Jag hatar verkligen mig själv när ja får sånna blodsockerfall -.- å andrasidan kan dom ju förhindras, kan ju iaf försöka att hitta nått gammalt ruttet i nå skåp å stoppa i mig innan ja går till stallet xP Ska jobba på de!


Imorn är de jobbFredag igen, sista passet med M, undra vem som ersätter henne sen.. hoppas på nån ny å glad prick :) Behövs lite nytt blod på de stället! (Man kan inte avla sönder de gamla blodet totalt) :D

Ska ju som sagt till käftis först, kl 8 på morron ska ja infinna mig där för kontroll.. är sååååååå nojjig, nä då inte så farligt, ja vet ju att allt e katastrof i munnen på mig x) men de kommer göra ont! Antar att dom ska ta sånna där dryga jävla röntgenbilder på tänderna, dom plåtarna e fan oschyssta! Sån smärta när man biter ihop. å jag har ju ont ändå -.- vet inte om ja ska peta i mig piller lr inte innan... kanske e bra å kunna säga exakt vart de gör ont när dom frågar.. hm, får se... dör ja innan 8 så tar ja tabletterna.

Dom måste väl ändå kunna se vad som e fel?!


Nehe, sova lite va de ja...


Hare! :)


 

Presentation


Malin
23 år
Diplomerad hästmassör

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1
2
3
4
5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18
19
20 21
22
23
24 25 26
27 28 29 30 31
<<< Januari 2014 >>>

Senaste inläggen

Sök i bloggen

Min Gästbok

Tidigare år

Kategorier

Arkiv

Balla länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards