MalinWiberg

Alla inlägg den 30 januari 2014

Av Malin - 30 januari 2014 23:35

Helt fucked up i näsan! Nyser hela tiden (OOOOOONT!) snorar som fan å känns som ja kmr vakna upp imorn me en fet förkylning.. -.-

Ska försöka sova en stund nu.

Hoooj!

  

Fina Albin :)


Av Malin - 30 januari 2014 16:11

Hej hej hej!får se om de blir ngt inlägg av detta, bloggplatsen verkar fucka me mig just nu.However, jag lever... överlevde natten trots minimal sömn å mkt mer smärta -.-Idag mår jag inte alls så bra, visst jag existerar men de e inte mkt mer än så..Finaste Denise offrar sig för min ponny idag, ser till så han får en fin bedd å sova på :) Tack! Känns bra att de finns nån som faktiskt kan hjälpa mig om de krisar, även att jag har jäkla svårt å släppa taget å låta andra göra xD men nu är jag faktiskt tacksam! hade långt ifrån orkat mocka idag.. får ju inte höja pulsen för tandläkaren på 3 dagar å jag lovar att, även om man inte tänker på de så får man igång flåset när man mockar. Brukar ju få ta av mig jackan efter en stund xDAnledningen till att jag inte får öka pulsen är för att de lättare börjar blöda i munnen på mig då, å idag har jag blött sen ja vakna -.- så ja vene, vill gärna få stopp på skiten snart. Blodstopp? xDSlirade iaf mig upp till kaninerna förut, dom va hungriga å törstiga. tyvärr fick jag faktiskt acceptera att det jag befarat är sant, Albin mår inge bra. Han var väldans kletig runt ögonen idag (!!) förut har han bara varit lite i ett öga, alltså knappt märkvärt.. dock har han magrat av som fasen på bara två veckor typ, har proppat i han hö osv men han går inte upp i vikt :/ visst de kan vara mask, men om ja ska va ärlig tror jag inte de denna gång.. hans bajs ser jättefint ut så jag har beslutat att låta han somna in, pojken är ändå uppåt åren å jag tror inte han repar sig om han inte får speciell omvårdnad, å detta låter kanske hemskt i era öron, men nu måste jag tänka på mig själv. Jag har knappt ork själv att re ut allt just nu å "extra jobb" fixar jag inte nu. Som sagt, jag tycker de mest humana är att låta han somna. han har haft de fint här hos mig å flickorna å jag tycker inte att djur ska lida i onödan.Synd, för han är en väldigt fin kanin å hans personlighet e ju underbart!Annars då, jag är jäkligt sugen på att äta ngt som jag får TUGGA som en gnu!! suger att drick-äta, blir så satans kissnödig hela tiden. menar allt jag "äter" består till 80% av vatten -.-Nä, fy donk nu vill ja bli bra i munnen. pallar inte längre...Hej å hå!

Presentation


Malin
23 år
Diplomerad hästmassör

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1
2
3
4
5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18
19
20 21
22
23
24 25 26
27 28 29 30 31
<<< Januari 2014 >>>

Senaste inläggen

Sök i bloggen

Min Gästbok

Tidigare år

Kategorier

Arkiv

Balla länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards