MalinWiberg

Alla inlägg den 16 januari 2014

Av Malin - 16 januari 2014 20:04

hej å hopp gummi snopp! :)


Dagen lider mot sitt slut, skönt! Va iaf skönt när jobbdagen tog slut. Bara en dag imorn kvar x)


Avslutade dagen med en avramling :D de va på tiden!
Denise å jag tog våra knäppa ponnysar ut på en barbackatur i snön. va jättemysigt :) men Max va sååå busig å pigg, sparka bakut å bocka å bocka å bocka i galoppen xD
Minns knappt vad som hände när ja flög av, woop sa de så låg jag under magen på ponnyn som kolla på mig xD
Aja, Denise dök oxå i backen två ggr så ja va inte ensam om de idag xD haha!

Va lite kul, har inte ramlat av på sååå länge nu så ja hade nästan glömt hur de känns xD haha!

Ååh, min vove bajsar som han ska igen btw :D asskönt!!


Imorn ska ja ut å galoppa i snön efter jobbet :) Hoppas ponnyn e lika pigg å tokig då ^^

Dock blir de en sadel på då xD


Nä, nu ska ja glo lite tv..

Får blogga mer imorn :
Hooooj!

Presentation


Malin
23 år
Diplomerad hästmassör

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1
2
3
4
5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18
19
20 21
22
23
24 25 26
27 28 29 30 31
<<< Januari 2014 >>>

Senaste inläggen

Sök i bloggen

Min Gästbok

Tidigare år

Kategorier

Arkiv

Balla länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards