MalinWiberg

Alla inlägg den 27 januari 2014

Av Malin - 27 januari 2014 21:47

helt ärligt alltså, vad har man drömmar till? De behöver inte vara sånna man drömmer när man sover, utan ni vet de där suget, blandat med ljus, hopp å glädje som känns i magen när man tänker på något man verkligen vill göra eller uppnå... en dröm. 
Vad är de som gör att man blir så stel å tillbakadragen när man delar med sig av sina "drömmar" berättar för folk om något man skulle vilja göra, prova på å ge de en chans.. ?! Varför vågar man inte bara kasta sig ut å testa? Varför är man så larvigt beroenda av andras åsikter å tycke..?


Vem fan är nån annan å bestämma över mitt liv? Vem fan e jag å inte tillåta mig själv att bestämma?


Vad har jag att förlora? Ärligt talat, inte ett jävla skit!


Nu ska Malin gå All in... lr snart iaf :)


 

Av Malin - 27 januari 2014 18:31

Hello!

Har precis stoppat i mig en portion me kinamat, gott. käkat de hela dan typ.. kom på imorse att jag kommer hata mig själv om ja inte äter de innan operationen. sen e de ju mer flytande än någonsin som gäller :/

Sitter å slöglor på TeenMom 2, ska dock snart te me mig odjuren å gå å kvällsfodra lite hästar..


Ponnyn e fortfarande svullen, har ju iof bara gått två dagar.. så ja håller ut. han får två dagar till sen kollar ja me vet.


tvättar lite me... blö va de e tråkigt!


Jag vill göra nå vettigt me mitt liv nu, plugga lite jobba.. nått som ger mig ngt!


Peace.

Presentation


Malin
23 år
Diplomerad hästmassör

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1
2
3
4
5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18
19
20 21
22
23
24 25 26
27 28 29 30 31
<<< Januari 2014 >>>

Senaste inläggen

Sök i bloggen

Min Gästbok

Tidigare år

Kategorier

Arkiv

Balla länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards