MalinWiberg

Alla inlägg den 25 januari 2014

Av Malin - 25 januari 2014 21:55

Hello!

Är mätt, proppmätt... chokladmousse i magen. å köttfärslimpa å pära ^^


Börjar få ont nu igen, ska snart ta nya tabletter.. men ja drar ut påt så länge de går.. har bara en alvedon kvar nu :/ om jag inte upptäckt de först nu kunde ja ju köpt nya idag.. meeen ja får gå över till panodil inatt igen.. -.-


Va till stallet en vända förut, mockade å fixade de vanliga.. tog ut ponnyn på banan tio minuter med, vet inte vad syftet var egentligen mer än att han skulle få göra ngt annat än å stå i hagen/boxen å glo... skirttade, travade å galoppade lite flummigt runt där några varv i ett snöre iaf x) sen fick han gå tillbaka till sina hönor i hagen igen :P


Denise fotade våran fina flum-galopp-volt-knas-grej x)

 
Dock tror jag att jag galopperade mer än Max x) men de e kanske df ja e mer trött nu mä xD


Nä, ja ska la ut å kissa hundar igen å lägga ikull mah i sängen, hoppas ja orkar mer med ponnyn imorn :) Rättelse: Jag SKA orka mer med ponnyn imorn :)


Hej å Gonatt!



Presentation


Malin
23 år
Diplomerad hästmassör

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1
2
3
4
5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18
19
20 21
22
23
24 25 26
27 28 29 30 31
<<< Januari 2014 >>>

Senaste inläggen

Sök i bloggen

Min Gästbok

Tidigare år

Kategorier

Arkiv

Balla länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards