MalinWiberg

Alla inlägg den 10 januari 2014

Av Malin - 10 januari 2014 21:21

Hejsan hoppsan!

Nu var de bloggdags igen, sitter som vanligt i söffa å såser! Fett soft om ni frågar mig ^^ Skriver lite me lillkusin, hon vill ha med mig på Zumba nästa vecka, de verkar kul så ja tror ja ska hänga på men vi får se :)
ska fundera lite till ;P

Började dagen hos tandläkaren, tog lite bilder, som för övrigt gör jävligt ont!! hatar att bita ihop om den där jävla plåten -.- Hade ett hål oxå (de va positivt i mina ögon) brukar ha minst 4 när ja går dit xD
Min magkänsla har iaf vatt mer än korrekt! fick två nya tider för lagning av hålet å så ska ja till nån tandhygienist (fråga mig inte vad ja ska gära där) Sen skickar dom även in en remiss till sjukan. Ska operaras, twice -.- Ska först ta bort en visdomstand å sen den andra.. kommer göra såååå ont!

Mina tänder har ju inte kommit upp allt så bara att dom måste göra hål på tandköttet för att gräva fram dom verkar ju hemskt! -.- usch å fy ja kommer spy!  *Höhö, de rimma ^^*

Fick med mig ngn typ av tandpetare/tandtråd som ja ska köra mellan tänderna varje dag, den gör ont som fan å e stor som en piprensare >.< så ja, de lär ju inte bli gjort många ggr. fattar inte att allt som har med munhygien ska göra så förbannade jävla ont!

Käftis (tandläkaren) "slipade rent" runt/på tänderna me å far åt helvete va ont de gjorde när hon gick emot tandköttet -.-

iof så sa hon att i "normala fall" så brukar hon bedöva innan hon gör sånt men eftersom hon bara skulle göra lite snabbt på mig så va de inte värt å va halvförlamad i fejjat resten av dan, så ja avstog bedövning eftersom hon tyckte de va "lättast" så x)
Å ja lär lessna på bedövning iaf med tanke på vad jag har att vänta... Blööö!


Hur som, hela kalaset lär sluta på ca 8 lök! tur man e tät! -.-

Vad säger man, hyran får vänta ;P

Gatan kan väl inte vara såååå farlig att bo på :)


nä, nog om de. imorn kommer Iva ut till ponnyn :) ska bli kul å se vad hon tkr å kan göra :P dock kommer han antagligen bli mer öm med :/ men men, man måste ner i skiten ordentligt för å vända!


Men innan dess ska jag till Vimmerby en vända :) ska hämta en ny kille ^^ höhö, spännande! Nu vill ja å ha bebisar ^^ örker inte vänta :P å alla andra på fb får ju massa ninbebisar :P En Nz pöjk e de :) Bilder kommer självklart imorn :)


Leka me kusin me, Nillis e på g ner, om hon inte redan e framme nu btw :P å Bror min me :) den äldre ofc :P lillplutt e ju redan hemma från dalarna nu :)


Skulle va kul om ja hann me å umgås lite me familjen i helgen me nu när alla är "hemma" :)

Mamma fyller år idag me, GRATTIS!! :) 25 barre :D ( *2+1) :)


Nä, nu ska ja luta mig tillbaka i soffan å mysa ner mig bland djuren som redan tagit plats :)

Natt å adjö!

Presentation


Malin
23 år
Diplomerad hästmassör

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1
2
3
4
5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18
19
20 21
22
23
24 25 26
27 28 29 30 31
<<< Januari 2014 >>>

Senaste inläggen

Sök i bloggen

Min Gästbok

Tidigare år

Kategorier

Arkiv

Balla länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards