MalinWiberg

Alla inlägg den 28 januari 2014

Av Malin - 28 januari 2014 23:53

O som i Operation... svårt å sova? Ja, jo jag har ju liksom en annan dygnsrytm nu å den vänder man inte så enkelt på.. sen har jag ju en del nerver att tacka för min sömnlöshet...
Är mest nojig över smärtan, funderar på om man verkligen kan ha mer ont än jag har haft till nu.. kommer å tånka på snittet, blodet, sprutorna å allt annat jox å helt plötsligt så tror jag att man faktiskt kan ha lite ondare än jag haft... -.-'

Med dom mer lr mindre kloka orden tackar jag min osynliga tand för dessa år tillsammans å hoppas du får de bättre utan mig, jag kommer garanterat få de bättre utan dig.

Tack å gonatt!

8 hours to go..

Av Malin - 28 januari 2014 13:46

Hej hopp gummibajs!
Vad gör ni? hur gör ni? varför gör ni de?
*Skit i de så lever ja längre*


Har huvudvärk! Försöker bota de med vatten, godis å kakor x) Vill inte ta tabletter, antar att de e df ja har ont..

Ni förstår, jag tog värktabletterna senast kl 4 imorse, har inte tagit sen dess, vilket är väldigt länge sen för mig nu... normalt tar jag var 4:e timme... jag vill inte ta om jag inte måste. å *peppar peppar* de känns som jag klarar mig hyffsat ändå nu... ^^


Kom på att jag har kvällen i stallet idag igen, hade de igår me. Så jag tror att jag ska ta mig dit då å mocka å styra.. ska pussa på ponnyn me, kolla över hans ben å skritta han en sväng, läste att de ska vara bra sålänge han inte haltar i skritten å de gör han ju inte.. så rörelse är ju bara bra, inte för mkt men lagom ^^


För övrigt känner jag mig lite små-bitter.. inte just nu lr så men liksom lite hela tiden... De skyller jag på smärtan. men ändå, de e lite jobbigt för jag är ingen så person egentligen.. jag ska va glad -.- iaf oftast...


Operationen närmar sig med stormsteg. Imornbitti är de dags. Nervös? - De talar vi inte om... va mer nervös för två veckor sen men de kommer -.- dock vill jag mest fokusera på rehabiliteringen, efter operationen när de går mot "bättre tider" :P


Nähä ni, nu ska ja luta mig tillbaka i soffan...tror ja ska lägga mig på Kompis, han ser så varm å go ut ^^ å spela Hayday ^^ höhö!

Hoooooj.

Bjuder på en gamal bild från bil/traktor-service-lektion på gymnasiet x) *God I miss those shoes*

 

Presentation


Malin
23 år
Diplomerad hästmassör

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1
2
3
4
5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18
19
20 21
22
23
24 25 26
27 28 29 30 31
<<< Januari 2014 >>>

Senaste inläggen

Sök i bloggen

Min Gästbok

Tidigare år

Kategorier

Arkiv

Balla länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards