MalinWiberg

Alla inlägg den 24 januari 2014

Av Malin - 24 januari 2014 18:32

Efter 8 månader i denna lägenhet har jag idag, äntligen, sett till att vi kommer upp från golvet! :)

Av Malin - 24 januari 2014 15:32

Hej mina vänner, ovänner å annat löst folk!

Nu sitter ja i soffan, asså shit va ja e less på att inleda varje inlägg me den jävla frasen... "nu sitter ja i soffan... bla bla bla"
Skit i vart ja sitter, står, ligger eller går... nu kör vi vidare...


Dricker cola, de e ja värd! vf? vet inte, de e gott :)

Har fått i mig en vikväktar-soppa, samt ett glas yoghurt idag. allt utan en ända tugga ^^
Måste säga att soppan var inte mkt alls, men samtidigt kändes de mkt. jag blev mätt. de coola va att den innehöll endas 85 kalorier (om jag fattade burkens beskrivning rätt) de va en kyckling å nudelsoppa. Väldans god faktiskt :) 

Inte för att jag brukar räkna kalorier men va lite nyfiken eftersom de va viktväktarnas märke xD menar jag skulle snarare behöva räkna kalorier för att ja ska äta så mkt jag behöver ist för att äta för lite.. 


Väntar på Ante, han e nere på ica å handlar goooodis åt mig :) idag ska ja unna mig, även att ja vet att de kommer ta minst 15 min/godisbit å få i mig, men de e de värt ^^


Ska även ge mig på ett chokladmousse-recept senare. får se om ja lyckas.. lyckas ja så är de ju garanterat ngt jag kan äta utan att tugga ^^


Har pallrat mig iväg till stallet å kaninerna en sväng idag me. Mockade å fixade åt både Max å Player idag, Denise-fis mår inge bra :/ *Krya på dig* 
Ska tillbaka ikväll å fodra :) får se om ja orkar leka nå me ponnyn då.


Hos kaninerna va de lugnt, Dock e ja liiite orolig för Albinpojken. Han har magrat av lite :/ han får massa mat (hö) å mer nu när de e kallt å han flyttat ut till en annan bur. Jag vet inte om han kanske saknar flickorna.. han kanske ska få sällskap av Loka imorn, han skiner ju upp som en sol när han få sällskap.. tkr han ska ha de! Egentligen borde ja skaffa en icke fruktbar hona till han xD men jag tror de e lugnt om han går ihop me Loka, de verkar inte bli nå bebisar efter han ändå.. Får se vad ja bestämmer mig för. Hon har ju smitit in till Lakriis nu ett tag så hon kanske spottar ur sig bebisar snart ändå.. :P


Nä fy donk, nu ska ja skriva säng lite.. hått en tumme!


Hoj!

Presentation


Malin
23 år
Diplomerad hästmassör

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1
2
3
4
5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18
19
20 21
22
23
24 25 26
27 28 29 30 31
<<< Januari 2014 >>>

Senaste inläggen

Sök i bloggen

Min Gästbok

Tidigare år

Kategorier

Arkiv

Balla länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards